رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

دانش آموختگان مقاطع کاردانی که در دانشگاه و موسسه های آموزشی کشور تحصیل کرده و همچنین قصد ادامه تحصیل دارند باید از ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ارتقا پیدا کنند .
در کنکور کرادانی به کارشناسی که برگزار می شود معمولا افراد قصد تحصیل در گروه های عنی مهندسی مانند علوم پزشکی ، علوم پایه ، کشاورزی و منایع طبیعی و هنر را دارند .
رشته های مقاطع کارشناسی ناپیوسته به دو بخش با کنکور و بدون کنکور تقسیم بندی می شوند متقاضیانی قصد شرکت در این رشته ها را دارند باید در ابتدا برای تکمیل مراحل ثبت نامی خود اقدام کنند .
در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خواهیم پرداخت .
پذیرفته شدگان دوره های روزانه ی کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 اجازه ی ثبت نام و شرکت نمودن در همین مقطع را برای سال 1403 ندارند .

 

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

بازده زمانی ثبت نام

متقاضیانی که قصد پذیرش در رشته های کاردانی به کارشناسی را در دانشگاه های سراسری دارند باید در اوایل مهرماه سال جاری باتوجه به اطلاعیه های سازمان سنجش برای ثبت نام خود اقدام کنند . ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت کانلا غیر حضوری و اینترنتی بوده و باتوجه به اطلاعیه های دریافت شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام از تاریخ 29 خرداد ماه اغاز و تا 5 تیر ماه مهلت دارد .
متقاضیان پس از مراجعه به سامانه ی سازمان سنجش و ثبت نام خود باید فرآیند انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند . متقاضیان توحه داشته باشند که در صورت علاقه مندی میتوانند به طور همزمان در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیز شرکت کنند و در فرم های انتخاب رشته ی خود درج نمایند .

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1403 – 1404

کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

چگونگی  ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

همانگونه که مطلع هستید روش ثبت نام و انتخاب رشته های با کنکور و بدون کنکور این پایه به طور کاملا اینترنتی ( غیرحضوری ) انجام می شود با مراجعه به سامانه ی سازمان سنجش میتوانید فرآیند خود را برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انجام دهید . پس از مراجعه به این سامانه و دریافت اطلاعات باید هزینه های را بابت ثبت نام بپردازید در ادامه روش های ثبت نام را به طور کامل توضیح خواهیم داد .
ابتدا به سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و بر روی گزینه ی کنکور کاردانی به کارشناسی کلیک کنید .

بر روی لینک موجود پذیرش بر اساس عملکرد تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بزنید .

با استفاده از خرید کارت اعتباری هزینه ی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خود را پرداخت کنید .

به صفحه ای نخست برگردید و سریال اعتباری نام نویسی را در قسمت خواسته شده به طور صحیح وارد کنید .

تصویر متقاضی را در کادر مشخص قرار دهید .

فرم تقاضای اینترنتی خود را با استفادا از اطلاعات فردی و تحصیلی تکمیل کنید .

در پایان کد پیگیری برای شما ارسال می شود .

قوانین و مقررات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

در قسمتی از دفترچه های نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی قوانین و مقرراتی برای شرکت کنندگان وجود دارد این قوانین مربوط به دانشجویانی است که قصد شرکا در دوره های روزانه و غیر روزانه را دارند . قوانین و مقررات برای این متقاضیان به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد .

شرایط عمومی

معتقد بودن به دین اسلام

معتقد بودن به یکی از ادیان پذیرفته شده در نظام جمهوری اسلامی ایران

عدم کینه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

داشتن توانایی جسمانی مناسب با رشته انتخابی

عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم شهرت در انجام برخی فرآیند های غیراخلاقی

نداشتن سابقه عضویت در گروه هایی که با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند .

شرایط اختصاصی

متقاضیانی که قصد شرکت در این ازمون را دارند باید حداقل مدرک کاردانی داشته باشند و این مدرک نیز باید مود تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزشات پزشکی و وزارت علوم و تحقیقات فناوری باشد .

متقاضیانی که در کنکور کاردانی به کارشناسی سال گذشته شرکت کرده اند و در برخی دانشگاه ها پذیرش شده اند اگر دچار مشکل و خطایی نشده باشند این امکان برایشان فراهم است تا در کنکور کاردانی به کارشناسی سال جاری نیز شرکت کنند .

پذیرش شدگان دوره های روزانه کنکور کاردانی به کارشناسی اگر در نام نویسی آزمون سال جاری فقد نجار به انتخاب رشته در دانشگاه هایی ازجمله نوبت دوم و غیر انتفاعی شده باشند این امکان برایشان فراهم نیست تا رشته های دانشگاه های روزانه را انتخاب نمایند .

متقاضیانی که در یکی از رشته های گروه های علوم پزشکی پدسرش شده باشند بعد از دانش اموختگی باید یکسان با دوران مدت تحصیلی خود تعهدی مبنی بر تعهد خدمتی به وزارت های بهداشت و درمان ارائه دهند .

داوطلبان آقا اگر ترم آخر مقاطع کاردانی باشند این امکان برایشان وجود دارد تا درباره ی خدمت سربازی از معافیت تحصیلی استفاده کنند و در آزمون کاردانی به کارشناسی نیز شرکت داشته باشند .

بنابراین اگر در هر یک از گام های نام نویسی و پذیرش شدن در کنکور مشخص شود که متقاضی از شرایط ذکر شده داخل دفترچه نام نویسی برخورداد نبوده از انجام دیگر گام های تحصیلی برای وی ممنوع می شود .

دفترچه نام نویسی کنکور

مطالعه نمودن روش های نام نویسی در پذیرش افراد یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات می باشد که متقاضیان باید قبل از ثبت نام انجام دهند . روش های نام نویسی معمولا به صورت همزمان با شروع بازده زمانی نام نویسی بر روی سامانه یسازمان سنجش درج می شود . پس داوطلبین ملزم می باشند به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کنند و دفترچه ارائه شده را دریافت کنند .

متقاضیان چگونه میتوانند برای نام نویسی کنکور اقدام کنند ؟

ثبت نام متقاضیانی که قصد کنکور کاردانی به کارشناسی را دارند تنها به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود که افراد ملزم هستند به سامانه سازمان سنجش مراجعه کنند و طبق روش های گفته شده برای ثبت نام خودشان اقدام کنند .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *