رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم ثبت نام کنکور سراسری 1403 را شرح دهیم .یکی از مراحل مهم زندگی هر دانش آموزی برای ادامه تحصیل کنکور می باشد . هرکس برای موفق شدن در این مرحله نیازمند این است که توسط اشخاص مناسب راهنمایی شوند ، دانش کافی نسبت به چگونگی برگزار شدن کنکور و … را داشته باشند .داوطلبان کنکور سراسری در این رقابت تنگاتنگ تلاش می کنند تا با استفاده از کلاس های کنکور برای درس های مختلف ، استفاده از معلم خصوصی و … به رتبه های قابل قبولی برای تحصیل کردن در بهترین دانشگاه های کشور دست پیدا کنند .

ثبت نام کنکور سراسری 1403
ثبت نام کنکور سراسری 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403

یکی از راه های مهمی که شما می توانید به موفقیت در کنکور دست پیدا کنید این است که توسط اشخاص قابل اعتماد و کسانی که در زمینه ی رشته ی در حال تحصیل شما علم کافی داشته اند و خود در این راه موفق شده اند راهنمایی و مشاوره ی لازم را کسب کنید . زیرا هستند کسانی که از این موقعیت های پیش آمده استفاده می کنند و با برپا کردن مراکز مختلف مانند کلاس های کنکور به اسم برخی اساتید برتر ایران در صورتی که سوابق اصلی این اساتید (این که این اساتید آیا دانش لازم برای تدریس درس های مختلف را دارند یا خیر ؟یا اساتید درجه پایین را در قالب اساتید درجه 1 نمایش می دهند. )

مشخص نیست سعی در این دارند که توجه شما را به سمت آموزشگاه های نا معتبر خود جلب کنند . پس حتما این مورد را در نظر داشته باشید که در آموزشگاه هایی به عنوان کمک کننده برای شرکت در کنکور استفاده کنید و  آزمون هایی را در نظر بگیرید که حتما از رزومه و سوابق آن ها اطلاع داشته باشید .

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1403

نکته ی دیگری که در رابطه با این کلاس های کنکور وجود دارد این می باشد که دقت داشته باشید که چه تعداد کلاس برای کنکور ثبت نام می کنید ، زیرا شما علاوه بر دروس مدرسه باید دروس خود در آموزشگاه را مطالعه کنید به علاوه باید دروس سال های پیش خود را برای مرور نیز در نظر بگیرید .یکی از سوال های مهمی که برای هرکس ممکن است به وجود بیاید  این است که کنکور سراسری 1403 چگونه برگزار خواهد شد ؟با توجه به این که هر ساله صحبت از این موضوع وجود دارد که امکان حذف شدن کنکور سراسری می باشد ولی با توجه به شرایطی پیش بینی می شود که ثبت نام کنکور سراسری 1403 نیز مانند کنکور سراسری سال های گذشته برگزار شود .

در کنکور سراسری 1403 سوال دیگری که پیش می آید این است که با توجه به این موضوع که در حال حاضر بحث نظام قدیم و نظام جدید وجود دارد و مسلما هستند داوطلبانی که در نظام قدیم تحصیل می کردند ولی قصد شرکت در کنکور سراسری 1403 نظام جدید را دارند . حال این برگزاری به چه صورت خواهد بود ؟

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1403

در سال های گذشته دو سری سوال برای داوطلبان کنکور سراسری طرح می شد به همین دلیل داوطلبان کنکوری سراسری 1403 نیز این انتظار را دارند که 2 سری سوال برای آن ها نیز طرح شود اما طبق تصمیمی که سازمان سنجش در نظر گرفته است به این صورت می باشد که در کنکور سراسری 1403 سوال جداگانه ای برای داوطلبان نظام قدیم طرح نخواهد شد و این داوطلبان می توانند همراه دیگر داوطلبان کنکور نظام جدید را پاسخ بدهند .

کنکور سراسری نظام جدید 1403

میزان تاثیر سوابق تحصیلی روی کنکور سراسری 1403 به چه صورتی خواهد بود ؟

ثبت نام کنکور سراسری 1403

همان طور که در سال گذشته مشاهده کردیم امسال نیز در ثبت نام کنکور سراسری 1400 درصد تاثیر سوابق تحصیلی حداکثر با 30% مثبت و درصد ضرایب دروس موثر روی کنکور همانند سال پیش خواهد بود .شرایطی در کنکور سراسری وجود دارد که باعث می شود شما نتوانید در کنکور سراسری شرکت کنید از جمله شرایط عمومی آن می توان به عدم داشتن فساد اخلاقی و هم چنین عضو نبودن در یکی از گروهک های ضد انقلابی اشاره کرد  زیرا در غیر این صورت باعث محرومیت از کنکور سراسری می شود .

ترمیم معدل کنکور 1403

منابع کنکور سراسری 1403

برای شرکت و ثبت نام کنکور سراسری 1403 هر سال منابع مهمی که برای کنکور سراسری وجود دارند و هم چنین بودجه بندی های  مختلف توسط سازمان سنجش منتشر می شود فقط داوطلبان باید با مراجعه در سایت سازمان سنجش و با توجه به رشته ی در حال تحصیل خود از بودجه بندی ها و منابع کنکور سراسری رشته خود با خبر شوند . می توانید از شماورین مناسب و به نام جهت دستیابی به منابع مهم دست پیدا کنید .بودجه بندی کنکور چیست ؟ هر ساله سوال های کنکور سراسری را بر اساس یک سری قواعد و اصول خاصی طراحی می کنند که به آن بودجه بندی کنکور می گویند  که این بودجه بندی هر سال با سال های قبل تفاوت هایی را دارد .

اهمیت انتخاب مشاور مناسب برای کنکور سراسری 1403

با توجه به اهمیت بسیار بالای ثبت نام کنکور سراسری 1403 و اینکه در این آزمون تمامی سوالات از نظام جدید است پس دشواری هایی ممکن است برای داوطلبان نظام قدیم به وجود بیاید پس باید توجه داشته باشید که همانطور که گفتیم از مشاورینی راهنمایی بگیرید که حتما از سوابق آن ها اطلاع داشته باشید . و همین طور توجه داشته باشید که نام مشاوری که انتخاب می کنید در کنار نام مراکز مختلف آموزشی نا معتبر نیامده باشد  و مشاورینی انتخاب کنید که به صورت مستقل در حال فعالیت هستند و وابسته آموزشگاه های متعددی نیستند .

آزمون های آزمایشی برای کنکور سراسری 1403

یکی از راه های مهمی که باعث کاهش استرس شما از سمت کنکور سراسری می شود شرکت کردن در آزمون های آزمایشی در موسسات مختلف معتبر می باشد .با شرکت کردن در این آزمون های آزمایشی می توانید خود را جهت شرکت کردن در آزمون اصلی کنکور سراسری آماده کنید .

ثبت نام کنکور سراسری 1403

مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org

در این جا هم توجه داشته باشید تا در آزمون هایی شرکت کنید که معتبر باشند به صورتی که سوالاتی را مطرح کنند که بسیار نزدیک به سوالات کنکور باشد زیرا در بعضی از آزمون ها از سوالات بسیار سختی که حتی مشابه آن ها در کنکور سراسری موجود نیست یا سوالاتی که بسیار سطح پایینی دارند که این سوالات در حده کنکور سراسری نمی باشند و به جای کمک به داوطلبان باعث گمراهی بیشتر آن ها می شود .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.