رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آیا افراد میتوانند بدون کنکور در رشته داروسازی ثبت نام کنند ؟ رشته ی داروسازی چیست ؟

تحصیل و ثبت نام در رشته ی داروسازی در کلیه دانشگاه های کشور از طریق کنکور ممکن می باشد ، افرادی که بسیار علاقه مند به تحصیل و ثبت نام رشته داروسازی هستند می توانند بدون کنکور نیز در این رشته تحصیل کنند.

رشته داروسازی جزو یکی از رشته ی های بسیار پرطرفدار به شمار می رود که دانش اموختگان این رشته بسیار مسئله حساسی را در پیش روی خود دارند زیرا آنها ملزم هستند با انتخاب مواد دسترس دارویی برای کشف بیماری های انسان تهیه و تولید کنند ، که این راه در جهت تامین سلامتی افراد می باشد ، همانگونه که گفته شد ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور نیز ممکن می باشد اما باید به شرایط و قوانین گفته شده توجه داشته باشید .

 

ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور
همانگونه که میدانید رقابت تنگاتنگی در کنکور تجربی بین کلیه ی متقاضیان وجود دارد زیرا تعداد علاقه مندان به این رشته فراوان است و ظرفیت های دانشگاه پاسخگوی کلیه ی این متقاضیان نیست به همین علت روش ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور نیز اعمال شده است ، طی سال های جاری تعداد نفرات این رشته در کنکور نیز به سرعت افزایش نیز یافته است ، اگر میخواهید در مسیر ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور گام بردارید توصیه میکنیم تا اخر مقاله باما همراه باشید .

 

آیا ثبت نام در داروسازی دارای شرایطی است ؟

چند نوع شرایط برای ثبت نام وجود دارد ؟

همانطور که میدانید ثبت نام داروسازی دارای شرایط و ضوابط ویژه ای است ، شرایط فراهم اورده شده برای ثبت نام رشته ی داروسازی به افراد این امکان را داده است تا از استرس و اضطراب اندکی رها شوند و بدانند که شانس تحصیل در رشته ی داروسازی را نیز دارند  اینگونه افراد که میخواهند برای ثبت نام اقدام کنند باید از همه ی شرایط آن مطلع شوند دارای دو نوع شرایط اختصاصی و عمومی می باشد که شرح خواهیم داد .

شرایط اختصاصی برای ثبت نام رشته داروسازی بدون کنکور به شرح زیر می باشد :

ثبت نام در رشته داروسازی مثل قوانین تحصیل در خارج از کشور می باشد ، یکی از این قوانین داشتن ویزا و پذیرفتن دانشگاه هدف است . داوطلبان برای اخذ ویزا باید دارای موارد زیر باشند : داشتن پاسپورت ، اخذ مدرک دیپلم ریاضی و یا علوم تجربی ، مدرک پیش دانشگاهی ، داشتن گواهی سلامتی خود ، توجه داشته باشید که معلدل دیپلم باید بالاتر 17 و معدل پیش دانشگاهی بالای 16 باشد .

همچنین میتوانید با داشتن ریز نمرات خود برای اخذ مدارک اصلی اقدام کنید . توجه داشته باشید که اگر تصمیم شما مبنی بر این است که پس از اخذ مدرک به کشور بازگردید باید دانشگاهی را مورد نظر داشته باشید که دارای تاییدیه سازمان وزارت بهداشت است زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شوید .

رشته پروتز دندان بدون کنکور

رشته هوشبری بدون کنکور

شرایط عمومی برای ثبت نام رشته بدون کنکور داروسازی به شرح زیر می باشد

بعضی از دانشگاه ممکن است برای پذیرفتن دانشجویان در رشته های داروسازی ازمونی را در همان محیط داخلی دانشگاه در نظر بگیرند ، زیرا تنها برخی دانشگاه این امکان را به افراد می دهند که بدون هیچگونه ازمونی اقدام به ثبت نام رشته داروسازی کنند ، بعضی دانشگاه نیز دارای دوره ی کوتاهی بنام دوره ی کالج هستند ، همچنین توجه داشته باشید که به هنه ی دانشجویان اجازه داده نمیشود که بتوانند کار کنند و موضوع در همه ی کشور ها ممکن نیست .

هزینه ی شهریه ی داروسازی چه میزان می باشد ؟

افراد برای تحصیل و ثبت نام رشته داروسازی  مستلزم هستند که مبلغی را بابت شهریه و تحصیل در دانشگاه پرداخت کنند که این میزان در همه ی داشنگاه به صورت برابر نیست برای مثال شهریه ی دانشگاه های پردیس خودگردان در رشته ی داروسازی  مبلغی حدود 9 تا 10 ملیون است اما در دانشگاه های ازاد 6 میلیون شهریه ی ثابت افراد و حدودا 2 میلیون تومان شهریه ی متغیر آنهاست .

 

توجه داشته باشید که دانشگاهی که شما انتخاب میکنید دارای شهریه ی متفاوتی است برای مثال همانگونه که گفته برخی دانشگاه ها ممکن است دارای شهریه ی ثبات و متغیر باشند که تنها متقاًیان در بازه زمانی انتخاب رشته این امکان را دارند تا از میزان شهریه شان مطلع گردند.

✔️ آیا راهی برای ثبت نام بدون کنکور در رشته داروسازی موجود می باشد ؟

✔️  پاسخ این سوال بله است ، تنها راه برای ثبت نام بدون کنکور در رشته ی داروسازی مشغول شدن به تحصیل در خارج از کشور است ، که کلیه مراحلی که و مدارکی که در این راستا نیاز است را در متن های قبلی توضیح داده ایم با مراجعه به تیتر مورد نظر میتوانید از شرایط آن اطلاع حاصل پیدا کنید .

✔️ مهم ترین راه وارد شدن به رشته داروسازی در دانشگاه های سراسری  چه می باشد ؟

✔️  اصلی ترین و مهم ترین راه برای وارد شدن به رشته ی داروسازی تنها شرکت در کنکور سراسری است که باید در کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنید برای اطلاع از شرایط و ضوابط میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

چه راهکار هایی برای افراد وجود دارد که بتوانند در رشته ی داروسازی بدون کنکور اقدام به ثبت نام کنند ؟

امروزه بسیاری از افراد به دلیل بازار به دنبال تحصیل در رشته ی داروسازی هستند ، اما ممکن است شانس این را نداشته باشند تا در کنکور سراسری موفق باشند و تراز و رتبه ی مورد نظرشان را کسب کنند به همین علت این شرایط وجود دارد که این دسته از افراد ثبت نام داروسازی را پشت سر بگذارند ، که راهکارهایی را در این زمینه برای ثبت نام رشته داروسازی ارائه خواهیم داد ، یکی از از راهکار های تحصیل نمودن افراد در دانشگاه های سراسری و پردیس بین الملل است و یا دانشگاه های ازاد ، همچنین این دسته از افراد که به دنبال ثبت نام  هستند میتوانند در خارج از کشور مشغول به تحصیل شوند .

البته توجه داشته باشید که مشغول شدن به تحصیل در دانشگاه های سراسری و ازاد و بین الملل نیز دارای کنکور سراسری است که همه ی متقاضیان ملزم به حضور در این امر هستند ، این دانشگاه ها به جز موضوع رقابت دارای شهریه ی و هزینه های بسیاری است که ممکن است افرادی ناتوان در پرداخت آن باشند . تحصیل نمودن در رشته ی داروسازی بدون کنکور در دانشگاه و واحد های خارج از کشور نیز ممکن می باشد که شرایط آن به طور کاملی در متن مقاله موجود می باشد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *