رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام جهش تحصیلی 1403

تمامی دانش آموزان باید در زمان مشخص شده برای ارزیابی و آزمون آماده باشند. تمامی افرادی که می خواهند ثبت نام جهش تحصیلی 1403 را انجام دهند باید در زمان مشخص به مدرسه محل زندگی خود مراجعه کنند. پس از این که ارزیابی هایی انجام گرفت با موافقت مدرسه می توانید برای آزمون جهشی آماده شوید. برای آشنایی بیشتر با شرایط آن می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. از طریق منو های سایت می توانید زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

ثبت نام جهش تحصیلی 1402-1403

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

باید سطح علمی دانش آموزان بالا تر از کلاس باشد

در مواقعی پیش آمده که دانش آموزی به دلیل هوش بالا بیشتر از آن چه که پایه تحصیلی شان تدریس می شود را می دانند و از دیگر هم سالان خود جلو تر هستند در این صورت برای این دسته از دانش آموزان هیچ گونه شرایط رقابتی وجود نخواهد داشت و فرد زمان خود را از دست خواهد داد. این افراد با مراجعه به مدرسه می توانند در ثبت نام جهش تحصیلی 1403 با ارزیابی هایی که مدرسه انجام می دهد شرکت کنند.
هر چقدر که فرد بتواند پایه هایی را به صورت جهشی بخواند می تواند زودتر دیپلم گرفته و سریع تر به دانشگاه برود و دوران تحصیل خود را زود تر تمام کند این موضوع می تواند بسیار با اهمیت باشد. برای ثبت نام جهش تحصیلی 1403 حتما در نظر بگیرید که با توجه به گفته های یک متخصص این کار را انجام دهید. مشاورین صدای سنجش می توانند شما را برای انجام این کار راهنمایی کنند تا در آینده تحصیلی تان مشکلی به وجود نیاید.
برای گرفتن وقت مشاوره می توانید از طریق سایت صدای سنجش اقدام کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

 

آیا ثبت نام جهش تحصیلی 1403 را انجام دهیم؟

این موضوع بسیار بستگی به شما و علاقه به سرعت در اتمام تحصیلات دارد اگر فکر می کنید که می توانید در مقطع بالا تر تحصیل کنید و در آینده مشکلی از نظر درک موضوعات و یا سخت تر شدن درس ها ندارید این کار را حتما انجام دهید. ثبت نام جهش تحصیلی 1403 مانند سال های گذشته انجام می گیرد می توانید با مراجعه به محل تحصیل خود از زمان آن آگاه شوید.
پس از این که مدرسه موافقت انجام داد با استفاده از یک آزمون هوش و قبولی در آن می توانید به صورت جهشی تحصیل کنید و در امتحانات شهریور ماه پایه بعدی شرکت کنید و به این صورت آن پایه را به صورت جهشی طی کنید. در ادامه این مطلب به چگونگی انجام آن و زمان ثبت نام ها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این ثبت نام ها در زمان اعلام شده انجام خواهد شد و در غیر این صورت امکان آن وجود نخواهد داشت.

تاریخ و زمان ثبت نام جهش تحصیلی 1403

با استفاده از این روش در واقع شما می توانید سریع تر تحصیلات خود را تکمیل کنید و در یک سال به صورت هم زمان دو سال تحصیلی را خوانده و آزمون دهید این در صورتی است که شرایط مورد نیاز را داشته باشید و تایید شود که شما می توانید به صورت جهشی یک سال تحصیلی را بخوانید. برای آشنایی بیشتر با این روش می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
با ثبت نام جهش تحصیلی 1403 در واقع دانش آموز سال دوم می تواند در سال تحصیلی بعدی در کلاس چهارم شرکت کند و یا دانش آموز سال چهارم با گذراندن سال پنجم به صورت جهشی می تواند در سال جدید تحصیلی در کلاس ششم شرکت کند.
در سال گذشته زمان ثبت نام ها از تاریخ ۳۱ خرداد ماه انجام می شده است و تا ۲۰مرداد ماه نیز ادامه داشته به همین دلیل ممکن است در سال جدید نیز در همین تاریخ ها یعنی اواخر خرداد و اوایل مرداد ماه ثبت نام انجام شود. تمامی متقاضیان باید به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه بر اساس شرایط موافقت خود را اعلام کند و از این طریق اطلاعات فرد را برای جهش تحصیلی ثبت نماید.

پایه تحصیلی و ثبت نام جهش تحصیلی 1403

شما باید برای گذراندن یک پایه به صورت جهشی به این نکته دقت کنید که سال تحصیلی اول در هر مقطع را باید گذرانده باشید یعنی به صورت کلی سال یکم و سال هفتم و دهم را باید بگذرانید و به دلیل این که این مقطع ها در این سال ها شروع می شوند نمی توانید آن ها را جهشی بخوانید و باید به صورت معمول آن ها را بگذرانید. برای پایه های بعدی یعنی دوم تا ششم و هشتم و نهم را می توانید ثبت نام جهش تحصیلی 1403 انجام دهید.
با مراجعه به مدرسه و با رعایت ضوابط و همچنین مقررات در سامانه سناد ثبت نام انجام شده و می توانید به این صورت نوبت خود را مشخص کنید. در زمان و تاریخ مشخص شده می توانید به مدرسه مراجعه کنید و در صورتی که قبولی انجام شد می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.
برای مشاوره بیشتر در این زمینه می توانید با صدای سنجش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند و سوالاتتان پاسخ گویی شود.

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان

ظرفیت مدارس تیزهوشان

چگونگی ثبت نام جهش تحصیلی 1403

همان طور که گفته شد با موافقت مدیر مدرسه بر اساس قوانین می توانند شما را به آموزش و پرورش منطقه معرفی کرده و به این صورت آزمون سال بعد را در شهریور ماه شرکت کنید و با قبولی در مقطع بعدی شروع به تحصیل کنید. ثبت نام شما در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه و با موافقت ایشان صورت خواهد گرفت. افراد نمی توانند به صورت مستقیم این کار را انجام دهند.
به طور کالی می توان گفت فقط افرادی که واقعا استعداد دارند و می توانند از پس این کار برآیند ثبت نام خواهند شد. مراحل به صورت خلاصه در زیر آمده است:
مراجعه به مدرسه
موافقط مدیر مدرسه
ثبت نام در سامانه سناد
شرکت کردن در آزمون هوش
قبولی در آزمون هوش
قبولی در آزمون های مقطع تحصیلی بعدی
برای مشاوره در این زمینه می توانید با صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.