رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

متقاضیانی که علاقه مند به رشته های پزشکی در کشورهای خارجی هستند می توانند از روش های مختلف در دانشگاه های کشور های اروپایی ادامه تحصیل دهند. کشور روسیه یکی از کشورهای پرطرفدار برای رشته های پزشکی می باشد و روش آن برای تحصیل در این کشور بسیار آسان می باشد. ‌علاقه مندان می توانند بدون آزمون وارد رشته های پزشکی در کشور روسیه شوند تحصیل پزشکی در روسیه  از مزیت بالایی برخوردار می باشد.

تحصیل پزشکی در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اخذ مدرک بین المللی در کشور های خارجی

تحصیل پزشکی روش های مختلفی  را در پی دارد در نوع اول تحصیل به صورت روزانه و تمام وقت و حضور دانشجویان در کلاس الزامی می باشد. نوع دوم آموزش شبانه است که کلاس ها در عصر و اواخر هفته برگزار می شود. در دانشگاه های روسیه رشته های مختلفی وجود دارد که از جمله فناوری مهندسی، علوم انسانی و پزشکی هستند.

پذیرش اپلای در دانشگاه ، پذیرش شهریه و بورسیه ، آماده کردن مدارک ، دریافت دعوت نامه ، ویزای دانشجویی می باشد. هرساله دولت روسیه برای جذب دانشجو بورسیه های متنوعی اختصاص می دهد که داوطلبان که واجد شرایط هستند می توانند برای ادامه ی تحصیل در کشور روسیه اقدامات لازم را انجام دهند.

برای تحصیل پزشکی در روسیه در مقاطع مختلف و رشته های گوناگون قابل اجرا می باشد. افرادی که قصد تحصیل در رشته های مهندسی و پزشکی را دارند روسیه یکی از گزینه های مناسب است. مدرک پایانی تحصیل در روسیه از اعتبار بالایی برخوردار است. برای تحصیل پزشکی در روسیه آزمون ورودی وجود ندارد و نیازی به ارائه مدرک زبان نیست.

متقاضیان می توانند به زبان انگلیسی ، فرانسه و روسی در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند. موسسات اعزام دانشجو در زمینه حقوقی بین المللی برای معرفی دانشجویان در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد تا بتوانند به رشته ی انتخابی و اخذ مدرک دست پیدا کنند‌.

زبان تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل در این کشور به صورت تمام وقت است. تحصیل پزشکی در روسیه  به زبان انگلیسی امکان پذیر است در برخی از رشته های پزشکی مانند داروسازی و دندانپزشکی به زبان های فرانسه و روسی قابل تدریس می باشد.

افرادی که قصد تحصیل در مراکز آموزش عالی به زبان فرانسه و انگلیسی را دارند برای آن ها مصاحبه صورت می گیرد آن ها باید دوره های ۷ تا ۱۰ ماهه قبل از شروع تحصیل را بگذرانند که بتوانند آسان تر از تحصیل آزاد در رشته های تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند. همچنین بتوانند مدت زمان لازم برای تحصیل در کشور روسیه را به راحتی طی کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در روسیه

هزینه زندگی در این کشور بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلاردهر ماه به صورت حدودی و در سال اخیر می باشد. فواید تحصیل و زندگی در روسیه به پایین بودن هزینه های خوابگاه نسبت به دانشگاه های هم سطح در سراسر دنیا اشاره کرده است.

هزینه تحصیل بستگی به محل اقامت در هر شهر دارد ، هزینه سالانه بین ۵ تا ۱۲ هزار دلار برای اقامت در کشور روسیه را باید پرداخت کنند. افرادی که می خواهند در شهر های بزرگ اقامت داشته باشند هزینه ی آن از شهر های کوچک بیشتر است.

در روسیه هزینه تحصیل رایگان نمی باشد در برخی از کشور های اروپایی مانند آلمان ، اتریش ، نروژ تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید تحصیل در کشور روسیه در صورتی رایگان می باشد که متقاضیان از کشور های مختلف بورسیه اخذ کرده باشند.

بورسیه برای رشته های پزشکی راحت نیست متقاضیان برای بورسیه این رشته ها باید ریز نمرات بالایی داشته باشند تا بتوانند از تحصیل پزشکی در روسیه بهرهمند شوند.

تحصیل در فرانسه

مدارک لازم برای تحصیل پزشکی در روسیه

افرادی که علاقه مند به رشته های پزشکی هستند و می خواهند وارد دانشگاه های پزشکی شوند باید مدارک لازم را فراهم سازند تا بتوانند در دانشگاه های روسیه پذیرش شوند. برای دریافت ویزای تحصیلی از دانشگاه مربوطه دعوت نامه اخذ نمایند. سفارت روسیه ویزای تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

مدرک دیپلم ، ریز نمرات ، پاسپورت ، کپی شناسنامه ، تکمیل فرم ثبت نام از جمله مدارک لازم برای متقاضیان می باشد. سفارت روسیه با مدارک کامل ویزای تحصیلی را به داوطلبان ارائه می دهد.

معدل چندان برای ورود به دانشگاه های روسیه اهمیت زیادی ندارد، برخی از دانشگاه ها از جهت معدل پذیرش دانشجو را انجام می دهند. متقاضیان که معدل مناسب برای تحصیل پزشکی در روسیه  را ندارند نگران این موضوع نباشند.

تحصیل در انگلستان

لیست دانشگاه های معتبر در کشور روسیه

دانشگاه های معتبر زیر نظر وزارت بهداشت قرار دارد که هرساله لیست دانشگاه ها را مشخص می کند دانشگاه لومونوسف در مسکو ، سیچینوف در مسکو ، دانشگاه نووسیبیرسک ، دانشگاه ای ال او در مسکو و دانشگاه پاولوف در سنت پترزبورگ می باشد که مدرک تحصیلی معتبر به دانشجویانی که در این کشور تحصیل کرده اند ارائه داده می شود.

دانشگاه های نام برده شده فوق، از اساتید با سواد برخوردار است. امکانات این دانشگاه ها در رشته های تحصیل پزشکی در روسیه بسیار معروف است.

 

خیلی از دانشجویان پس از اتمام تحصیل  در کشور مورد نظر تمایل دارند در همان کشور اقامت بگیرند و شغل خود را ادامه دهند. افرادی که دوره ی دانشجویی خود را به اتمام می رسانند اعتبار ویزای آن ها به پایان می رسد که در آن شرایط لازم است که دنبال ویزای کاری باشند که اقامت دائم را در کشور روسیه اخذ نمایند.

بعد از اخذ ویزای کاری علاقه مندان سالیان سال در کشور مورد نظر به زندگی خود ادامه می دهند و اقامت دائم را دریافت می کنند. رشته های پزشکی از نظر کار و شغل ،درآمد بسیاری دارد و افراد فارغ التحصیل در این رشته کسب کار خوبی برای خود راه اندازی می کنند.

سایت صدای سنجش اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار داده است تا متقاضیان بتوانند اطلاعات مربوط به مهاجرت از طریق ویزا و بورسیه تحصیلی را کسب نمایند.

علاقه مندان برای تحصیل و اقامت دائم در کشور های خارجی و انتخاب رشته با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند تا اطلاعات کافی را دریافت کنند. مشاوران صدای سنجش در رابطه با مشاوره تلفنی مهاجرت در خدمت شما عزیزان است.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.