رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

روسیه یکی از کشور های پرطرفدار از نظر تحصیل و اقامت می باشد. متقاضیان برای ادامه ی تحصیل و مهاجرت از روش های گوناگونی برای رسیدن به هدف اصلی خود اقدامات لازم را انجام می دهند و داوطلبان برای تحصیل از کشور های مختلف از ویزای تحصیلی استفاده می کنند. در کشور روسیه رشته های متعددی وجود دارد که تحصیل داروسازی در روسیه از جمله رشته هایی است که متقاضیان زیادی دارد.

کشور روسیه شرایط خاص خود را داراست متقاضیان برای اقامت در روسیه از مهاجرت تحصیلی می توانند استفاده کنند که یکی از راه های بسیار آسان برای اقامت می باشد. این کشور در سال های اخیر برای متقاضیان از کشور های مختلف توانسته همه ی شرایط لازم  برای تحصیل را فراهم سازد. پذیرش دانشگاه های روسیه ،هزینه های تحصیل و اعزام دانشجو و … را توانسته برای همه ی مهاجرت کننده ها از کشور های کل دنیا را در اختیار قرار دهد.

 

تحصیل داروسازی در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهاجرت از طریق ویزا

تحصیل داروسازی در روسیه

کشور روسیه یکی از پرطرفدار ترین کشور ها برای مهاجرت می باشد. این کشور از نظر اقامتی در درجه ی بالایی قرار دارد . داوطلبان برای اقامت می توانند از ویزای تحصیلی استفاده نمایند تا بتوانند در دوره ی تحصیل خود اقامت لازم را دارا باشند.

اداره بین اللملی دانشگاه از طرف داوطلبان برای اخذ ویزای دانشجویی اقدامات لازم را انجام می دهند. برای درخواست اخذ ویزای تحصیلی نزدیک به 3 الی 5 هفته به طول می انجامد و داوطلبان باید بابت ویزای تحصیلی نزدیک به 40 دلار هزینه پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است بگوییم متقاضیان برای رشته های پزشکی مانند تحصیل داروسازی در روسیه تنها 3 ماه فرصت اقامت در این کشور رادارند. در تیجه متقاضیانی که می خواهند بیشتراز 3 ماه در این کشور اقامت داشته باشند باید ویزای اقامتی خود را تمدید کنند. مقاطع تحصیلی در روسیه عبارتند از تحصیل در مدارس روسیه ، مقطع کارشناسی ،  مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری می باشد.

شرایط تحصیل داروسازی در روسیه برای دانشجویان

 به عنوان یکی از پرطرفدار و جذاب ترین رشته ها تحصیل داروسازی در روسیه برای متقاضیان در این کشور می باشد. تحصیل در روسیه برای اخذ مدرک پایانی از مدرک بین اللملی قابل تایید می باشد .

افرادی که در رشته های پزشکی داروسازی می خواهند به ادامه ی تحصیل بپردازند باید از تامین مالی برای هزینه در این کشور، بورسیه تحصیلی را دارا باشند در غیر این صورت هزینه های تحصیل در این کشور بسیار بالا است، متقاضیان نمی توانند آزاد هزینه تحصیل را پرداخت کنند.

هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه

دوره های 2023 و تحصیل داروسازی در روسیه

تحصیل از مقاصد مهم برای متقاضیان رفتن به خارج از کشور می باشد. بخصوص افرادی که می خواهند تحصیلات و هزینه های زندگی مناسبی را دارا باشند، بسیاری از دانشگاه های روسیه در رتبه بندی جهانی دسته بندی می شود به این گونه است که برای ورودی به این دانشگاه ها نیاز به قبولی آزمون ها است.

روسیه در سال های اخیر در تلاش است تا رتبه بندی دانشگاه های خود را در جهان به زیر 100 برساند. از معیار های مهم این کشور برای پذیرش دانشگاه ها و برای متقاضیان ورود به دانشگاه های روسیه ویزای تحصیلی است، که این ویزا آسان ترین راه برای ادامه ی تحصیل است و دریافت آن برای همه ی گروه های سنی مجاز می باشد. متقاضیان برای تحصیل در رشته های پزشکی و تحصیل داروسازی در روسیه می توانند بورسیه ی تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403

تحصیل پزشکی در روسیه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد هزینه های پزشکی در روسیه از کشور های دیگر پایین تر است. دولت روسیه به سیستم آموزشی برای داوطلبان توجه بسیاری کرده است. مزایای تحصیل داروسازی در روسیه برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کشور روسیه عبارتند از:

هزینه های زندگی بسیار پایین نسبت به کشور های اروپایی و آمریکایی ،شهریه و هزینه های دانشگاهی متناسب با درآمد خانواده ها و دانشجویان، تحصیل به زبان انگلیسی و روسی و فرانسوی امکان اخذ آزمون ورودی بسیار آسان و بدون دشواری برای تحصیل در رشته ی پزشکی ، امکان گذراندن دوره ی کارآموزی در بیمارستان و مراکز پیشرفته می باشد.

مدارک لازم برای پزشکی و داروسازی

این کشور یکی از کشور های با مزایای بالا در ارتباط با تحصیل می باشد که در بسیاری از رشته های فنی مهندسی و علوم پزشکی ،علوم انسانی و غیره پیشرفته می باشد. رشته های تحصیل داروسازی در روسیه از رشته های پرطرفدار و بین اللملی محسوب می شود و مدارک لازم :

پاسپورت معتبر ،برگه منفی آزمایش اچ آی وی ،نامه اخذ پذیرش دانشگاه مورد نظر ،ویزای دانشجویی ،ارسال 2 قطعه عکس 3.4 و همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی می باشد.

شرایط تحصیل رایگان در روسیه با دریافت بورسیه می باشد که دانشگاه در اختیار شما می گذارد. این روش می تواند جهت پایین بودن شهریه و تحصیل در دانشگاه مورد نظر به شما کمک  کند.

شرایط بیمه دانشجویان تحصیل داروسازی در روسیه

متقاضیان اگر قصد تحصیل و کار در کشور روسیه را دارند باید بابت هزینه بیمه مبلغی را پرداخت نمایند. داوطلبان می توانند از طرف موسسات به صورت دولتی یا خصوصی خود را بیمه کنند و اگر از طرف دانشگاه بیمه انجام شود حق بیمه ی کمتری را پرداخت می نمایند.

هزینه بیمه با توجه به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است قیمت بیمه در روسیه از 50 دلار تا 200 دلار می باشد .خدماتی که بیمه برای دانشجویان در نظر گرفته است از جمله خدمات درمانی ،دندانپزشکی، عمل جراحی و سرپایی، بیمه حوادث و بیمه عمر شامل رتبه می شود.

تمدید بیمه برای دانشجویان بین 3 ماه تا 1 سال می باشد افرادی که اقامت 3 ماه را دارند تحت نظر بیمه ی 3 ماهه قرار می گیرند اگر به هر دلیلی ویزای اقامتی خود را تمدید کنند باید بیمه ی خود را همراه با ویزا تمدید نمایند.

تحصیل داروسازی در روسیه

علاقه مندان برای مشاوره و راهنمایی در زمینه ی تحصیل داروسازی در روسیه می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند. مشاوران صدای سنجش برای اخذ ویزا و راهنمایی در مورد تحصیل در رشته های پزشکی در خصوص کشور های اروپایی و امریکایی اطلاعات کافی را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *