رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

بهترین مشاور کنکور پزشکی

همیشه طبق آمار ها تعداد افرادی که در رشته تجربی شرکت کرده و قصد شرکت در آزمون را دارند نسبت به دیگر رشته ها بیشتر است. برای موفقیت در کنکور تجربی نیاز به بهترین مشاور کنکور پزشکی خواهید داشت که صدای سنجش این شرایط را برای شما به وجود آورده است. برای این که بتوانید به راحتی در رشته های پزشکی قبول شوید باید یک مشاور خوب و فردی که در این زمینه تجربه داشته است را انتخاب کنید. با توجه به رقابت بالا مسیر سختی را در پیش خواهید داشت ولی با وجود صدای سنجش قبولی شما امکان پذیر خواهد بود.

بهترین مشاور کنکور پزشکی

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

انتخاب رشته تجربی و آزمون کنکور

بسیاری از افراد به این رشته علاقه مند هستند و می خواهند در آینده در یکی از شاخه های پزشکی و یا پیراپزشکی فعالیت کنند ولی کم کم به دلیل دشوار بودن دروس دیگر علاقه ای به ادامه دادن این مسیر ندارند به همین دلیل قبل از انتخاب این رشته باید با بهترین مشاور کنکور پزشکی در تماس باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. همه ی افراد توانایی و شرایط کار در بیمارستان ها را ندارند ولی به پوشیدن لباس سفید پزشکی علاقه مند هستند باید بدانید آیا واقعا این شغل بهترین انتخاب برای شماست یا خیر.
بسیاری از افراد پس از این که دیپلم خود را دریافت کرده اند و بیشتر با این رشته آشنا شدند دیگر علاقه ای به ادامه این مسیر ندارند و ترجیح می دهند که کار های ساده تری را برای شغل آینده خود انتخاب کنند که هم مسئولیت کم تری دارند و حتی ممکن است از نظر درآمد بهتر از یک پزشک نیز باشد. پس ابتدا باید بفهمید آیا شما واقعا هدف پزشک شدن دارید یا فقط تصویر می کرده اید که این بهترین انتخاب است.

آیا معروف ترین ها بهترین مشاور کنکور پزشکی هستند؟

برای این که بتوانید با مشاورین ما در تماس باشید بهترین راه تماس با شماره های مرکز و یا رزرو زمان مشاوره از طریق منو های سایت است ابتدا ثبا نام انجام داه هزینه را واریز کرده و سپس با شما تماس گرفته خواهد شد. این هزینه جهت بالا بردن سطح خدمات به شما است.
هر فرد به صورت مجزا و خصوصی بررسی خواهد شد از نظر علاقه سطح دروس آمادگی برای کنکور و آمادگی های تست زنی برای این که بدانید چقدر به رویای تان و رسیدن به آن نزدیک هستید. اگر می خواهید در آینده موفق شوید باید بهترین مشاور کنکور پزشکی را که می توانید انتخاب کنید.
بسیار دیده شده است که افراد معروف لزوما بهترین نیستند چرا که به دلیل مشغله زیاد وقت کافی برای شما نخواهند داشت و به این ترتیب این موضوع به ضرر شما خواهد بود هم از نظر اقتصادی و هم پیشرفت در تحصیل پس اینجا مفهوم بهتر بودن لزوما معروفیت نیست.

مشخصه های بهترین مشاور کنکور پزشکی

همان طور که گفته شد مشاور باید وقت کافی برای شما داشته باشد تا بتوانید در هر زمانی که می خواهید با او در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید و یا سوالات خود را بپرسید. باید بتواند تشخیص دهد که نقاط قوت شما کجاست که آن را پیشرفت دهد و ضعف ها را نیز تا حدی بهتر کند.
از نظر روحی و روانی بررسی کند تا بهترین حالت خودتان باشید و راهنمایی کافی را به شما بدهد. موضوع مهم بعدی این است که بر اساس روحیات توانایی ها و بررسی های انجام شده برای شما یک برنامه مشخص ایجاد شود نه این که یک برنامه برای همه افراد اعمال شود. بهترین مشاور کنکور پزشکی کسانی هستند که دلسوزانه شما را راهنمایی کند براساس شرایط هر فرد برنامه مورد نیاز را طراحی کرده و پی گیری نماید تا هر کجا که لازم است برنامه تغییر کند.

معرفی رشته فوریت های پزشکی

منابع کنکور و بهترین مشاور کنکور پزشکی

بهتر است از ابتدا قسمت های مهم تر با ضریب بالا تر را مطالعه نمایید و قسمت هایی از کتاب را که اصلا قرار نیست در کنکور از آن ها استفاده شود از همان ابتدا مشخص شده و حذف شوند تا زمان شما برای قسمت های مهم بیشتر شود. با توجه به ضعف هایی که دارید تلاش شود تا بهترین نتیجه را دریافت کنید ممکن است یک فرد در ریاضیات موفق تر از درس زیست باشد باید تا حدودی درس زیست بهتر شود و در ریاضیات بسیار عالی باشید به این ترتیب احتمال قبولی بسیار بالا تر می رود.

معرفی رشته های پزشکی

لازم نیست هیچ درسی را حذف کنید اگر هدف شما رشته های پزشکی است نباید درسی را به طور کامل کنار بگذارید فقط کافی است قسمت های پر تکرار و مهم را بدانید تا حداقل پاسخ ها را در کنکور داشته باشید. بهترین مشاور کنکور پزشکی صدای سنجش شما را در این راه همراهی می کنند تا در روز کنکور آمادگی کافی و کاملی داشته باشید.
تست زنی یکی دیگر از موارد مهم است باید بتوانید سرعت تست زنی خود را بالا ببرید و از تکنیک های کافی بهره ببرید ولی باید به این موضوع اشاره کنیم که فقط تست های صحیح را بزنید اگر از ۳۰ تست ۵ تست صحیح باشد بهتر از زدن کلی تست منفی است.

تغییرات کنکور و بهترین مشاور کنکور پزشکی

به تازگی کنکور تغییراتی داشته است همان طور که می دانید دو بار در سال برگزار می شود و احتمال قبولی شما بالا تر است اگر بتوانید در شش ماه اول سال تمام دروس را مطالعه کنید و یا این که از سال های قبل آمادگی لازم برای کنکور را پیدا کرده اید به این صورت سریع تر به دانشگاه ورود پیدا خواهید کرد ولی می دانیم که این موضوع دشوار است.
با استفاده از بهترین مشاور کنکور پزشکی به هر حال شما شانس این را دارید که یک بار در جلسه کنکور شرکت کنید و خود را بسنجید و ببینید چقدر در شش ماه پیشرفت داشته اید و یک ذهنیت واقعی از کنکور و توانایی خودتان بدست آورید.
برای آشنایی بیشتر با نحوه مشاوره و خدمات دهی صدای سنجش با ما در تماس باشید و از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید تا با شما تماس گرفته شود و یا از طریق شماره های صدای سنجش با ما در تماس باشید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.