رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

افراد بسیار زیادی امروزه به دنبال راهی برای مهاجرت هستند یکی از بهترین روش ها از طریق تحصیل می باشد. برای ایجاد شرایط ممکن است نیاز به زمان داشته باشید ولی باید بدانید شرایط تغییر پذیر است. برای این که در آینده موفق شوید بهترین زمان مهاجرت تحصیلی  را در نظر داشته باشید تا شانس پذیرش شما بیشتر شود. هر زمان که بخواهید می توانید مهاجرت کنید ولی هر چقدر زمان بیشتری بگذرد این کار سخت تر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با مهمترین و بهترین زمان برای مهاجرت ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آیا شرایط برای همه یکسان است؟

مشخص است که زمان موضوع مهمی است و برای همه موضوع مهاجرت یکسان اتفاق نمی افتد. باید بهترین زمان مهاجرت تحصیلی را در نظر داشته باشید تا زمان شما به پایان نرسد. شرایط سنی ، گپ تحصیلی ، تقاضای بیشتر افراد همه این ها موضوعاتی است که باید به آن توجه کنید. اگر بهترین زمان را نشناسید و از موقعیت های طلایی استفاده نکنید ممکن است آن را از دست بدهید. پس به موارد این چنینی توجه کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید با صدای سنجش در تماس باشید.

اگر شما می خواهید که در مقاطع مختلفی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد و حتی دکتری شرکت کنید و ادامه تحصیل دهید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید مانند گرفتن ویزا و پذیرش از دانشگاه و همچنین مدرک زبان.

حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2023

آخرین فرصت یا   (Deadline)و بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر رجوع کنید و علاوه بر گرفتن ویزا ی تحصیلی پذیرش دانشگاه را هم داشته باشید. موضوع بسیار مهمی که بعضی از افراد به آن توجه نمی کنند ددلاین است. این تاریخ نشان دهنده آخرین فرصت برای ارائه مدارک است. مدارکی مانند زبان پشتیبانی مالی و… که باید در ترم جدید همه آن ها کامل باشد. پس بهترین زمان مهاجرت تحصیلی و ددلاین دانشگاه ها موضوع مهمی است.

برای هر کدام از مدارک مانند گرفتن فاند تحصیلی یا ارائه مدارک مربوط به پذیرش مدرک زبان و مدارک دیگر هر کدام ددلاین مربوط به خود را خواهند داشت. بهتر است تمامی مدارک را ابتدا تهیه کنید سپس هر کدام را در اولین فرصت ارائه دهید و اجازه ندهید که ددلاین به پایان برسد. این زمان بین ۷ تا ۱۰ ماه است که باید برای آن اقدامات لازم را انجام دهید.

 

ترم های تحصیلی و بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

پس از این که با موارد بالا آشنا شدید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشاوره با صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. بیشتر دانشگاه های خارج از کشور نیز دو ترم تحصیلی دارند و ترم تابستانی نیز به آن اضافه می شود ولی به صورت فوق‌العاده به حساب می آید.

یکی از مهم ترین موضوعات بهترین زمان مهاجرت تحصیلی است که پس از موارد بالا باید به آن توجه کنید. از چند ماه قبل باید ترجمه مدارک و مشخصات مربوط به تمکن مالی و وقت سفارت و همه چیز را آماده کرده باشید اگر در نظر دارید تا ورودی سال ۲۰۲۳ دانشگاه های معتبر دنیا باشید باید از ۲۰۲۲ در حال انجام موارد مهم و مدارک مورد نیاز باشید.

 

شرایط سنی و دوری از تحصیل و بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

اگر چندین سال است که از تحصیل دور بوده اید و از آخرین مدرک تحصیلی شما سال های زیادی می گذرد احتمال قبولی در دانشگاه ها کم می شود ولی همچنان امکان پذیر است. ولی تا کم تر از ۳ سال بعد از آخرین مدرک تحصیلی شما مشکلی از این جهت نخواهید داشت و در واقع گپ تحصیلی به حساب نمی آید.

برای مقاطع مختلف این شرایط سنی متفاوت است مثلا برای کارشناسی تا ۲۷ سال برای کارشناسی ارشد تا ۳۵ سال می تواند بهترین زمان باشد. به طور کلی هرچه این زمان کم تر باشد به نفع شما خواهد بود چرا که با به وجود آمدن گپ تحصیلی باید پاسخگو به وجود آمدن این زمان باشید به طور مثال داشتن رزومه کاری یا فعالیت علمی و پژوهشی و مواردی از این دست.

مدرک زبان و بهترین زمان مهاجرت تحصیلی

برای این که از طریق یکی از دانشگاه های معتبر دنیا پذیرش بگیرید باید مدرک زبان داشته باشید، که نشان دهد شما از نظر زبان آن کشور و یا آن دانشگاه مشکلی نخواهید داشت. اگر برای دانشگاه های انگلیسی زبان اقدام می کنید باید این موضوع را در نظر بگیرید که علاوه بر داشتن نمره مورد نظر آن دانشگاه باید قبل از اتمام تاریخ مدرک آیلتس پذیرش خود را دریافت کنید در غیر این صورت باید مجدد امتحان دهید.

یادگیری زبان می تواند زمان بر باشد به همین دلیل اگر دچار گپ تحصیلی هستید می توانید موضوع مدرک زبان را برای قانع کرد افسر سفارت مطرح کنید. از نظر کلی هم اگر شما به روش های غیر از تحصیل مهاجرت می کنید گرفتن مدرک زبان می تواند در کار و زندگی شما و پیشرفت در آینده بسیار تاثیر گذار باشد.

 

ورودی ترم اول و یا دوم سال بهترین زمان مهاجرت تحصیلی است؟

باید بگویم که تفاوتی بین ورودی تابستان و یا پاییز وجود ندارد. ولی از نظر روحی و آمادگی افراد تجربه نشان می دهد که بیشتر پاییز و زمستان را برای شروع انتخاب می کنند. بسیار مهم است که شما آمادگی لازم را برای شرکت در کلاس ها و یا موضوعات دانشگاه و تحصیل را داشته باشید بخصوص افرادی که چند سال از این محیط ها دور بوده اند.

مشاورین صدای سنجش به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید دوباره به تحصیل بازگردید و انگیزه های بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور پیدا کنید هر چه سریع تر با محیط هماهنگ شوید و برنامه های خود را جلو ببرید. از نظر ما بهترین زمان مهاجرت تحصیلی وقتی است که شما علاقه و آمادگی داشته باشید مسیر پیش رو آسان نیست ولی غیر ممکن هم نیست پس هر چه سریع تر اقدام کنید تا مراحل برای شما نیز زود تر اتفاق بیوفتد.

برای ارتباط با مشاورین صدای سنجش از طریق منو زمان مشاوره خود را رزرو کنید و سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی نمایند.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *