رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی با هدف مجازی شدن آموزش و امور مربوط به دانشگاه و یکپارچگی خدمات آموزشی به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شده است و مانند سامانه هم آوا این اپلیکیشن نیز امکانات مفیدی را ارائه می دهد.نرم افزار دانشجو دانشگاه علمی کاربردی از نظر خدماتی که ارائه می کند مانند سامانه هم آوا می باشد و با این حساب که سامانه هم آوا در بستر وب امکانات مجازی را برای دانشجویان فراهم کرده است در حالی که این اپلیکیشن ، نرم افزاری است که خدمات دانشجویی را از طریق تلفن همراه دانشجویان میسر می سازد و روی تلفن همراه نصب می گردد.

به همین منظور در این مقاله سعی داریم با امکانات و خدمات نرم افزار دانشجو دانشگاه علمی کاربردی آشنا شویم و همچنین لینک دانلود این نرم افزار را برای دانشجویان گرامی قرار دهیم در ادامه راهنمای تصویری چگونگی استفاده از نرم افزار دانشجو علمی کاربردی را شرح داده ایم .

 

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

 

دانلود اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

همزمان با استفاده دانشجویان از سامانه هم آوا و منتشر شدن  نسخه رسمی نرم افزار دانشجو دانشگاه علمی کاربردی،دانشجویانی که می خواهند از خدمات الکترونیکی این نرم افزار نیز استفاده نمایند نسخه اندروید یا آی او اس اپلیکیشن را می توانند بر روی گوشی همراه خود فعال کرده و در این نرم افزار عضو شوند و از امکانات آن استفاده نمایند.در حال حاضر نسخه اندرویدی نرم افزار دانشجو دانشگاه علمی کاربردی فعال می باشد و فعلا خبری از نسخه آی او اس و رایانه این نرم افزار غیر فعال می باشد .مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش لینک دانلود این نرم افزار را برای دانشجویان قرار داده است که می توانید با کلیک بر روی لینک نرم افزار آن را دانلود نمایید و روی گوشی تلن همراه خود آن را فعال نمایید.

نوع نرم افزار  دانلود اپلیکیشن دانشجو
نسخه اندرویدی اپلیکیشن لینک نسخه اندروید اپلیکیشن دانشجو

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هم چنین می توانند برای ورود از طریق بستر وب به سامانه هم آوا مراجعه نمایند این سامانه نیز مشابه نرم افزار دانشجو علمی کاربردی می باشد .اگر لینک های دانلودی اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی در نسخه آی او اس یا نسخه رایانه فعال شود بلافاصله این مقاله به روز می شود و کارشناسان مرکز مشاوره صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان گرامی در رابطه با دانشگاه علمی کاربردی می باشند .نکته ی قابل توجه این است که کلاس های دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با توجه به تعطیلی دانشگاه ها بر اثر رشد ویروس کرونا به صورت آنلاین از طریق سامانه سمالایو  برگزار می گردد.

در ادامه می توانید لیست دانشگاه های سامانه سمالایو را بخوانید

 

کاربردهای اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

در نرم افزار دانشجو دانشگاه علمی کاربردی سعی شده است روند خدمات آموزشی و امور دانشجویی از طریق این نرم افزار سهولت یابد و همچنین این نرم افزار قابلیت های زیادی هم چون سامانه هم آوا در روی وب را دارا می باشد .این نرم افزار یک نرم افزار کاربردی می باشد و از مهم ترین کاربردهای این نرم افزار این است که دانشجویان می توانند دروس ترم جاری خود را مشاهده نمایند و واحدهای دانشگاهی که در انتخاب واحد اخذ نمودند را مشاهده نمایند و در حذف و اضافه انتخاب های خود را ویرایش نمایند از امکانات دیگر این نرم افزار مشخص شدن برنامه کلاس های دانشجویان ، پرداخت شهریه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، مشاهده نمرات و اعتراض به نمرات و ارزشیابی اساتید دانشگاه می باشد.

ذکر این نکته مهم است که با انتشار نسخه اندرویدی اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی هنوز هم سامانه هم آوا فعالیت قبلی خود را دارد و دانشجویانی که امکانات فعال کردن این نرم افزار را ندارند می توانند از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی استفاده نمایند .کارایی این نرم افزار با سامانه هم آوا کاملا یکسان می باشد.

 

مراحل ورود و نصب اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می بایست اپلیکیشن دانشجو را از طریق لینک درج شده نصب نمایند و وارد این نرم افزار شده و پس از عضویت از خدمات الکترونیکی این برنامه استفاده نمایند . در ادامه این مقاله شیوه فعالسازی این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه توضیح داده شده است.ابتدا دانشجویان اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده و نوع دانشگاه خود را انتخاب می نمایند ،نام کاربری و رمز عبوری که دانشجویان از طریق آن وارد سامانه هم آوا می شوند را در نرم افزار وارد کرده و قوانین و مقررات را تایید می نمایند و شناسه ورود را دانشجو دریافت کرده و سپس وارد برنامه می گردند و از امکانات و خدمات موجود استفاده می نمایند.

تاکید می شود نام کاربری و رمز عبور برای عضویت در اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی با نام کاربری و کلمه عبور سامانه هم آوا یکپارچه می باشد و می بایست دانشجویان همان مشخصات فردی که در سامانه هم آوا ثبت نموده اند را وارد نمایند و شناسه ورود برای آنها ارسال شود.

 

 مراحل ورود و استفاده از اپلیکیشن 

ابتدا روی لینک دانلود اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی کلیک کرده و آن را دانلود نمایید  و سپس روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایید.نوع دانشگاه را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور سامانه هم آوا را وارد نمایید.گزینه تایید قوانین و مقررات را بزنید و شناسه کاربری را دریافت نمایید و وارد برنامه شده و از امکانات آن استفاده نمایید.

ممکن است دانشجویان برای نصب نرم ازار مشکلاتی برایشان بوجود بیاید مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش آماده است تا دانشجویان گرامی را راهنمایی کرده و ایرادات و اشکالات ممکن را برطرف نماید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

سوالات احتمالی

1- اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی را از کجا باید دریافت نماییم؟

این نرم افزار که نسخه اندرویدی آن فعلا فعال می باشد از طرف سما سامانه ایجاد گشته و لینک آن در مقاله بالا موجود است و دانشجویان می توانند آن را دریافت نمایند.

2- نرم افزار دانشجو علمی کاربردی چه مزایایی دارد و چه خدماتی ارائه می دهد؟

این اپلیکیشن برای انجام خدمات آموزشی امکانات کاربردی مانند انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان،مشاهده لیست برنامه کلاسی دانشجویان ، پرداخت شهریه و ارزیابی اساتید و … را ارائه می نماید.

3- جهت ورود به نرم افزار چه اقدامی باید انجام داد؟

برای ورود به نرم افزار می بایست نام کاربری و کلمه عبوری که در سامانه هم آوا نیز ثبت شده  است را داوطلب وارد کرده و نرم افزار، شناسه ورود را ارسال نماید.

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *