رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کنکور سراسری 1403 در تاریخ  7 و 8 تیر ماه در سراسر کشور و با ثبت نام یک میلیون و 11 هزار و 85 داوطلب برگزار می گردد . داوطلبین گرامی در دهه دوم مرداد مهلت خواهند داشت که در انتخاب رشته 1403 شرکت نمایند  . اکنون به ایستگاه پایانی کنکور 1403 نزدیک می شویم . هم اکنون  نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 منتشر گردیده  است . با توجه به اینکه  نتایج بصورت اینترنتی منتشر می گردد .در این مقاله راهنمای نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403 را برای داوطلبان ارائه نموده ایم .متقاضیان توجه بفرمایند که نتایج نهایی پذیرفته شدگان نیمه دوم شهریورماه اعلام می گردد.

اعلام نتایج کنکور سراسری 97-مشاوره کنکور سراسری و آزاد
اعلام نتایج کنکور سراسری

 

اعلام نتایج کنکور سراسری 1403

جهت مشاوره اعلام نتایج کنکور سراسری 1403 از طریق سایت تخصصی مشاوره کنکور سراسری و آزاد صدای سنجش با شماره های مرکز تماس برقرار نمایید . مشاوران مجرب مرکز مشاوره  کنکور سراسری و آزاد 1403  صدای سنجش از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات جامعی دارند.از طریق تماس تلفنی با شماره های داخل سایت تخصصی مشاوره کنکور سراسری و آزاد صدای سنجش  با کارشناسان مرکز مشاوره  کنکور سراسری و آزاد  صدای سنجش میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

 

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403

 

اعلام نتایج کنکور سراسری 1403 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و بصورت اینترنتی در اختیار داوطلبین گرامی کنکور سراسری قرار می گیرد . برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403  باید ابتدا به سایت  سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید . در سمت راست صفحه بر روی لینک ” سراسری ” کلیک نموده و سپس بر  روی لینک ” اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال  1403 ” کلیک نمایید . در ادامه توضیح می دهیم  که نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403 از هر یک از دو روش به چه شکل خواهد بود .

کاربر گرامی جهت اطلاع دقیق از نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 می توانید با شماره تلفن واقع در سایت  مرکز مشاوره کنکور سراسری صدای سنجش به آدرسwww.sanjeshmoshaveran.ir تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید .

 

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403 با شماره داوطلبی

 

در این روش علاوه بر شماره شناسنامه ، شماره داوطلبی نیاز می باشد  . شماره داوطلبی که در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 و هم بر روی صندلی آزمون درج  می گردد . داوطلبین عزیز توجه بفرمایند که  نتایج کنکور سراسری 1403  از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی قابل مشاهده می باشد .

 

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403 با شماره پرونده

 

در روش دوم  مشاهده نتایج کنکور سراسری 1403 با شماره پرونده ، داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه ، جواب کنکور سراسری 1403 را مشاهده نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند که  شماره پرونده در رسید ثبت نام کنکورسراسری 1403 که در اتمام مراحل ثبت نام از سایت سازمان سنجش دریافت نمودید  موجود می باشد .

 

مشاهده نتایج کنکور 1403 بدون داشتن اطلاعات ثبت نام

 

همانطور که مطلع شدید  هر داوطلب برای مشاهده کارنامه خود می بایست  شماره داوطلبی و  یا شماره پرونده دارا باشد . اگر چنانچه داوطلبی به هیچ یک از این اطلاعات دسترسی نداشته باشد می بایست  با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد بخش پاسخگویی شده و  یک حساب کاربری ایجاد نماید و درخواست بازیابی شماره پرونده و داوطلبی دهد . کاربر گرامی ، سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در پاسخ به این درخواست بصورت آنلاین ، شماره پرونده و شماره داوطلبی متقاضی را نمایش می دهد که می توان با استفاده از آن به لینک اعلام نتایج کنکور سراسری 1403مراجعه نموده  و کارنامه خود را دریافت نمایید .

 داوطلبان گرامی ، اگر چنانچه با توجه به توضیحات ذکر شده ،  درمورد نحوه مشاهده نتایج یا اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1403 سوالی دارید می توانید سوال خود را با کارشناسان متخصص در امر مشاوره کنکور سراسری و آزاد  صدای سنجش مطرح نمایید و از طریق تماس تلفنی با این مرکز از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره صدای سنجش بهره مند گردید .

جهت کسب اطلاعات  بیشتر  و رفع هر گونه ابهام در مورد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 می توانید از سراسر ایران با  کارشناسان مرکز مشاوره  کنکور سراسری صدای سنجش تماس بگیرید.

 

مشاوره کنکور سراسری و آزاد 1403  صدای سنجش

 

جهت مشاوره اعلام نتایج کنکور سراسری 1403 از طریق سایت  مشاوره کنکور سراسری و آزاد صدای سنجش با شماره های مرکز تماس برقرار نمایید .کارشناسان مرکز مشاوره  کنکور سراسری و آزادصدای سنجش از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات جامعی دارند.

از طریق تماس تلفنی با شماره های داخل سایت تخصصی مشاوره کنکور سراسری و آزاد صدای سنجش  با کارشناسان مرکز مشاوره  کنکور سراسری و آزاد صدای سنجش میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

کاربرگرامی ، به دلیل شلوغی خطوط در صورت عدم برقراری ارتباط  مجددا تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

 

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

شرایط شرکت در کنکور سراسری 1403

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1403

شهریه دانشگاه آزاد 1403 – 1404

تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1403

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کنکور سراسری

مشاوره کنکور صدای سنجش

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

راهنمای انتخاب رشته تجربی

انتخاب رشته کنکور زبان

انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته هنر

انتخاب رشته ریاضی

منابع کنکور ریاضی 1403

روش صحیح تست زنی کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.