رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

داوطلبان عزیز همانطور که می دانید در تاریخ 15 و 16 تیر ماه 1403  در پنج گروه آزمایشی  شاهد برگزاری آزمون سراسری بودیم. در رابطه با اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 همانطور که می دانید در نیمه دوم مرداد ماه نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد  از طریق سایت سازمان سنجش اعلام  گردید و پس از اعلام نتایج  مشخص می گردد که کدام  یک از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته  شده اند. بنابراین این دسته از داوطلبان می بایست  پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته در زمان مشخص نسبت به  انتخاب رشته دانشگاه آزاد  اقدام نمایند .

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97-مرکز تخصصی صدای سنجش
اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

 

متقاضیان  دقت بفرمایید که با مطالعه  مقاله اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 و از طریق  مشاوره تلفنی با مرکز تخصصی صدای سنجش می توانید راجع به موارد زیر مطلع گردید  :

 نحوه مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

زمان تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان  جهت  کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 با مرکز تخصصی صدای سنجش تماس حاصل فرمایید .کاربر گرامی جهت مشاوره و اعلام نتایج  کنکور دانشگاه آزاد 1403 می توانید با شماره تلفن واقع در سایت  مرکز تخصصی صدای سنجش به آدرس www.sanjeshmoshaveran.ir تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید . مشاوران مجرب مرکز تخصصی صدای سنجش از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات جامعی در اختیار داوطلبان گرامی  قرار می دهند .  از طریق سیستم مشاوره تلفنی  با کارشناسان مرکز تخصصی صدای سنجش میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

انتخاب رشته کنکور

 مشاهده  نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403

نحوه مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 به سه روش امکان پذیر می باشد . اگر چنانچه موفق به مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 از طریق این روش ها ی ذکر شده نشدید ، داوطلبان می بایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.azmoon.org  شده و در بخش ورود به سیستم را انتخاب نموده و با ایجاد یک حساب کاربری برای بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود اقدام نموده و در این قسمت درخواست دهند.

  • مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره داوطلبی و اطلاعات فردی :

در این روش داوطلبین می توانند با استفاده از شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد برای مشاهده نتایج کنکور اقدام نمایند .

  • مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره پرونده و کد رهگیری و اطلاعات شخصی :

در این روش داوطلبین می توانند با استفاده از شماره پرونده ، کد رهگیری و اطلاعات شخصی  برای مشاهده نتایج کنکور اقدام نمایند .

  • مشاهده نتایج کنکور از طریق شماره پرونده و شماره سریال و اطلاعات فردی :

در این روش داوطلبین می توانند  از طریق شماره پرونده ،  شماره سریال و اطلاعات فردی  برای مشاهده نتایج کنکور اقدام نمایند .

جهت مشاوره  انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403 و مشاوره با کارشناسان مرکز تخصصی صدای سنجش

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کانال انتخاب رشته

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

متقاضیان توجه بفرمایند  پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبین مجاز به انتخاب رشته ، می بایست  نسبت به  انتخاب رشته خود اقدام نمایند  . دریافت دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که  زمان  انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403 در نیمه دوم مرداد ماه می باشد.داوطلبان برای آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403   با مرکز تخصصی صدای سنجش  مشاوره تلفنی نمایید . داوطلبان گرامی  جهت  انتخاب رشته کنکور و آگاهی از میزان تاثیر معدل در کنکور و همچنین میزان شهریه دانشگاه آزاد 1403 – 1403  مشاور دهنده مرکز تخصصی صدای سنجش راهنمایی های لازم  را نموده و شما را یاری می دهد  تا به بهترین نحو انتخاب رشته  دانشگاه آزاد خود را انجام دهید . جهت مشاوره تماس بگیرید .

 

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

با توجه به این مطلب که در نیمه دوم شهریور ماه  1403 شاهد اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد خواهیم بود لذا  پس از اعلام  نتایج  کنکور دانشگاه آزاد 1403  داوطلبین شرکت کننده در آزمون می بایست  نسبت به انجام مراحل بعدی اقدام نمایند .این بدین معنی می باشد که اگر داوطلبی در انتخاب رشته خود پذیرفته شده باشد ، می بایست  در زمان تعیین شده  در محل دانشگاه قبولی خود حضور یافته  و  جهت تکمیل ثبت نام  اقدام نماید . لازم به ذکر است  داوطلبینی که پذیرفته نشده اند و یا به رشته قبولی خود علاقمند نیستند ،  فرصت می یابند  تا در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه  شرکت نمایند  . گفتنی است که زمان شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403 در مهر ماه می باشد.

جهت مشاوره تحصیلی با مرکز تخصصی صدای سنجش  می توانید از سراسر کشور با شماره های داخل سایت صدای سنجش  تماس بگیرید . کارشناسان مرکز مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و رفع ابهام   می باشند .

 

زمان تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

داوطلبین گرامی  می توانند  در صورت عدم قبولی  ،   بار دیگر  در مهر ماه  در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403  شرکت نمایند . گفتنی است که  تنها داوطلبینی  می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد شرکت بنمایند  که در جلسه آزمون سراسری 1403 حضور یافته و برای آنها کارنامه صادر شده است.کاربران عزیز توجه بفرمایید در صورتی که متقاضیان در انتخاب رشته اولیه پذیرفته شده باشند و اکنون در حال تحصیل در دانشگاه می باشند ،  اگر چنانچه در این میان  در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403  شرکت نمایند و  در این مرحله نیز  قبول گردند ، قبولی قبلی آنها باطل گردیده  و می بایست  در رشته و دانشگاه جدید به تحصیل خود بپردازند.

جهت  کسب اطلاعات بیشتر در مورد  تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور آزاد 1403  و  مشاوره  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین  اطلاع از  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با کارشناسان صدای سنجش تماس بگیرید .

 

مرکز تخصصی صدای سنجش

 

داوطلبان  جهت  کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره در زمینه نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1403 با مرکز تخصصی صدای سنجش تماس حاصل فرمایید .کاربر گرامی جهت مشاوره نتایج  کنکور دانشگاه آزاد 1403 می توانید با شماره های  مرکز تخصصی صدای سنجش به آدرس www.sanjeshmoshaveran.ir تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید .مشاوران مجرب مرکز تخصصی صدای سنجش از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات کاملی در اختیار داوطلبان گرامی  قرار می دهند .  از طریق مشاوره تلفنی  با کارشناسان مرکز تخصصی صدای سنجش میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

کاربر گرامی ،  در صورت عدم برقراری ارتباط  به دلیل شلوغی خطوط  ،  مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مطالب مرتبط :

 

 تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

 ثبت نام کنکور سراسری 1403

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403

 شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403

 زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

 شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور آزاد 1403

هزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

 تکمیل ظرفیت کنکور 1403

 تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

 زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

 شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور آزاد 1403

هزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1403

منابع کنکور سراسری تجربی 1403

منابع کنکور سراسری ریاضی 1403

منابع کنکور سراسری انسانی 1403

منابع کنکور سراسری 1403

مشاوره برنامه ریزی کنکور 1403

مشاوره ثبت نام دانشگاه ها

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

شرایط شرکت در کنکور سراسری 1403

مشاوره کنکور صدای سنجش

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.