رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در چه زمان هایی صورت میگیرد ؟ هر کدام از ورودی های دانشگاه به چه میزان میتوانند انتخاب رشته داشته باشند ؟

نام نویسی داوطلبان بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی همانگونه که میدانید در دو ماه از سال حاصل می شود ، داوطلبین که جزو ورودی های مهر ماه هستند میتوانند از20 اسنفد تا 31 شهریور اقدام کنند ، اما داوطلبان ورودی های بهمن ماه حداکثر باید از اواسط ابان ماه تا نیمه ی بهمن‌ماه برای ثبت نام ادقام کنند ، داوطلبان بدون کنکور پایه ی های کارشناسی و کاردانی توجه داشته باشند که پس از تکمیلی مراحل ثبت نام کد پیگیری دریافت خواهند که پس از آن باید برای اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی منتظر باشند ‌.

متقاضیان که جزو گروه های ورودی های مهر ماه هستند حداکثر میتوانند 100 کد رشته انتخاب کنند اما متقاضیان ورودی بهمن به دلیل تکمیل شدن ظرفیت ها میتوانند از لیست هایی که در دست دارند حداکثر 1 رشته محل را انتخاب کنند . در ادامه ی این مقاله به توضیحاتی در خصوص اعلام نتایج خواهیم پرداخت .

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

آیا زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه عیر انتفاعی با دیگر دانشگاه های بدون ازمون یکسان می باشد ؟

همانگونه که میدانید لیست رشته های بدون کنکودر دانشگاه غیر انتفاعی در دفترچه های بدون ازمون کنکور سراسری انتشار می باید ، همچنین توجه داشته باشید که اعلام نتایج نیز در مدت معینی با نتایج دیگر دانشگاه هایی که بدون کنکور دانشجو پذیرش میکنند اعلام می شود .

کلیه متقاضیان توجه داشته باشند که ثبت آنها در دانشگاه های غیر انتفاعی تنها به صورت اینترنتی و غیر حضوری صورت میگیرد پس نتیجه میگیریم که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیز به صورت اینترنتی از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

متقاضیان برای اطلاع از اعلام نتایج باید چه مراحلی را طی کنند ؟

متقاضیان برای اطلاع یافتن از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ابتدا باید به نشانی سازمان سنجش یعنی sanjesh.org مراجعه کنند زیرا ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به صورت کاملا اینترنتی انجان میگیرد .

سپس پنجره ای در سیستم شما برایتان باز می شود شما باید نخستین گزینه را انتخاب کنید .

منوی رنگی مشاهده میکنید که در قسما راست بالای سیستم شما است از بین گزینه های منوی رنگی گزینه سراسری را انتخاب نمایید .

سپس صفحه ای جدید برای شما باز می شود که باید نتایج پایانی بر پایه ی عملکرد تحصیلی را انتخاب نمایید .

 

بعد از انتخاب کردن گزینه ی مذکور وارد منوی ثبت نام می شوید در این بخش این امکان را داریر که به دو طریق اعلام نتایج را مشاهده کنید .
روش اول :شما میتوانید با ارائه ی مشخصات شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی خود را مشاهده کنید .

روش دوم : در طریقه ی دوم نیز این امکان را دارید تا با وارد کردن مشخصات نام نویسی خود مانند شماره پرونده و شماره شناسنامه از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی خود اطلاع حاصل کنید .

به کلیه یداوطلبان عزیز توصیه میکنیم که توجه داشته باشند دانشگاه های غیر انتفاعی دارای هزینه بسیاری هستند به همین علت قبل از انجام امور ثبت نامی حتما از مقدار شهریه این دانشگاه اطلاع حاصل نمایید .

2- آیا اعلام نتایج نام نویسی رشته های بدون ازمون به طور جداگانه از دیگر دانشگاه های سراسری اعلام می شود ؟

پاسخ این سوال کاملا منفی می باشد ، همانگونه که در متن مقاله نیز توصیح داده ایم ، نتایج نام نویسی رشته های بدون کنکور کلیه و تمامی دانشگاه های سراسری و غیر انتفاعی به طور کاملا همزمان در یک بازده زمانی اعلام می شود.

داوطلبان چگونه میتوانند مدارک ثبت نامی خود را به سازمان سنجش ارائه دهند ؟ اعلام نتایج ورودی ها بهمن دانشگاه غیر انتفاعی به چه صورت است ؟

متقاضیان میتوانند با ورود به پایگاه های اینترنتی سامانه ی سازمان سنجش نام نویسی خود را در هر زمینه ای به طور کامل تکمیل کنند ، حدودا پس از گذشت چند روز مدارک ارائه شده توسط متقاضیان از سوی سازمان سنجش مورد بررسی قرار میگیرد و شرایط تا وضعیت افرا مشخص شود که ایا امکان ثبت نام را دارند و یا خیر ، باتوجه به اطلاعیه هایی که از سوی سازمان سنجش به دستمان رسیده است نتایج تکمیل ظرفیت های بدون ازمون دانشگاه های غیر انتفاعی برای داوطلبین ورودی های بهمن ماه حداکثر یک تا دو هفته پس از پایان مهلت نام نویسی اعلام می شود .

توجه داشته باشید همانگونه که نتایج وردی های مهر ماه نیز به صورت اینترنتی و غیر حضوری اعلام می شود ، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی وردی های بهمن نیز به صورت کاملا اینترنتی اعلام خواهد شد .

داوطلبان برای ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی باید چه اقداماتی را انجام دهند ؟

دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه های سراسری به حساب می آیند ، به طور نعمول زمان نام نویسی در دانشگاه های غیر انتفاعی مرداد ماه هر سال است که متقاضیان ملزم هستند باتوجه به شرایط و مدارک گفته شده برای ثبت نام در این دانشگاه ها اقدام کنند ، زمان تعیین شده برای ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی هرساله اعلام می شود پس شما داوطلبان با پیگیری های لازم‌میتوانید از زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی اطلاع پیدا کنید ، توجه داشته باشید که پیش از ثبت نام دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته را با دقت مطالعه کنید و سپس اقدام به نام نویسی کنید ، همچنین پس از ثبت نان بدون کنکور میتوانید برای اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی منتظر باشید .

در پایان ما به شما عزیزان توصیه میکنیم که قبل از ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی از مقدار شهریه آن اطلاع حاصل پیداکنید زیرا این دانشگاه بسیار هزینه پرداز هستند ، همچنین فراموش نکنید که دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته را بادقت کامل مطالعه کنید تا از کلیه شرایط و ضوابط مطلع شوید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *