رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی

ثبت نام نیروی زن در نیروی انتظامی به دو روش حضور و اینترنتی انجام می شود . بسیاری از زنان علاقه مند به کار در نیروی انتظامی می باشند. پس از مطالعات کامل در رابطه وبا ورود به نیروی انتظامی و داشتن شرایط کامل و محل سکونت باید اقدام به ثبت نام را انجام دهند .استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی شرایط خاص خود را دارد و افراد علاقه مند به این رشته باید واجد شرایط و قانون تعیین شده باشند .

استخدام نیروی زنان در بخش های نیروی انتظامی به دو مقطع افسری و درجه داری تقسیم می شود و در صورت تمایل به کار در نیروی انتظامی به صورت اینترنتی و از سایت این ارگان به نشانی police.ir اقدام به ثبت نام انجام می دهند. در سال های گذشته پذیرش برای این رشته برای زنان مجاز بوده و چند سالی می باشد که دیگر پذیرش انجام نمی شود .استخدام نیروی زن در بخش درجه داری بستگی به نیاز کلانتری های منطقه می باشد که بر اساس نیاز  نیروی زن را استخدام می کنند .

استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

جذب نیرو در بخش کلانتری

بسیاری ار بانوان برای استخدام در درجه داری قبولی را به دست نیاوردند و به محل سکونت متقاضیان جذب نیروی پلیس زن را ندارند .استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی برای افراد علاقه مند و پذیرش ان ها با شرایط ذکر شده لازم به انجام می باشد .برای ثبت نام باید از طریق سایت اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند. شرایط دیگری وجود دارد که نیروهای زن باید از محل زندگی و استان خود از جذب نیرو اطلاعات کافی را داشته باشند و این شرایط در اولویت می باشد متقاضیان شرایط و نحوه ی ثبت نام در نیروی انتظامی را بررسی کنند‌.

زمان استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی در سایت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد ، پذیرش افسر زن در دانشگاه کوثر که یکی از دانشگاه های علوم انتظامی امین به حساب می اید به علت ظرفیت کادر افسری زنان شاغل این دانشکده اقدام به جذب نیروی زن در مقطع افسری را پذیرش نمی کند .استخدام بانوان در مقطع درجه داری در هر استان و اگاهی های سراسری و به صورت مجزا رائه می شود .نیروی انتظامی و با شرایط تعیین شده و استخدام خواهران در نیروی انتظامی خبر داد و افرادی که علاقه مند به رشته های نیروی انتظامی اطلاعات کافی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403

شرایط استخدام پلیس  زن در نیروی انتظامی

پلیس جمهوری اسلامی ایران برای استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی  شرایط اختصاصی و عمومی را در نظر گرفته است . ثبت نام نیروی انتظامی قبل از تکمیل فرم اینترنتی و دارا بودن شرایط های گفته شده یکی از مهمترین شرایط ها برای جذب نیروی زن در نیروی انتظامی می باشد .تابعیت جمهوری اسلامی ایران که متقاضیان باید ایرانی الاصل باشند یعنی پدر و مادر متقاضیان دارای شناسنامه ایرانی باشد .عدم سابقه به وابستگی با احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ،عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی ،عدم اعتیاد به مواد مخدر ،داشتن سلامت جسمی و روانی

حداقل سن برای افراد علاقه مند به نیروی انتظامی ۱۸ تا ۲۳ سال می باشد و حداقل معدل دیپلم ۱۴ و حداقل قد ۱۶۰ می باشد .برخی از افراد جز بسیجیان فعال و ایثارگران و نیروهای مسلح می باشند که معدل در نظر گرفته شده برای این افراد ۱۲ می باشد .افرادی که برای  ثبت نام حضوری اقدام کردند باید در ازمون های علمی ،پزشکی و ورزشی شرکت کرده و در صورت رتبه ی قابل قبول با مصاحبه و تحقیقات محلی می توانند وارد نیروی انتظامی شوند .پس از کسب رتبه ی قبولی در تمانی مراحل ذکر شده برای جذب افراد اموزش و اموزش های تخصصی ،ورزشی و تیر اندازی باید در اختیار افراد قرار گیرد .

استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی و یگان ویژه

 یگان ویژه در بخش درجه داری می باشد که بسیاری از افراد علاقه مند به درجه داری نیروی انتظامی می باشد .یگان ویژه برای زنان قابل اجرا می باش اما به شرایط زیر بستگی دارد که این شرایط قابل ذکر می باشد ،تابعیت از جمهوری اسلامی ایران ،نداشتن سوء پیشینه ،نداشتن سوء پیشینه کیفری عدم اعتیاد ،اعتقاد به التزام عملی به دین مبین اسلام ،ایرانی الاصل بودن افراد یا شناسنامه پدر و مادر ،عدم وابستگی به احزاب گروه های سیاسی  شرایط ذکر شده در شرایط عمومی برای تمامی ارگان های نیروی انتظامی می باشد .

شرایط اختصاصی در بخش یگان ویژه و استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی می باشد از جمله حداقل سن ۱۸ تا ۲۵ سال می باشد ،عضویت در بسیج فعال  و ایثارگران و جانبازان ،حداقل معدل برای ورود به نیروی انتظامی ۱۴ می باشد ،حداقل قد ۱۷۰ و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند .پس از دارا بودن شرایط اختصاصی و عمومی با ارائه مدارک کد ملی ،نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ،شماره همراه و تصویر امنیتی می توانند وارد سامانه شوند و ثبت نام خود را انجام دهند .

استخدام  پلیس زن در نیروی انتظامی در مقطع لیسانس

استخدام افسر و درجه داری در بخش نیروی انتظامی دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس قابل ورود می باشد .برخی از رشته ها مانند سپاه با دیپلم و بالاتر قابل ورود می باشد  .برخی از درجه ها در نیروی انتظامی با شرایط و اخذ مدرک مختلف می توانند در  بخش های متنوع نیروی انتظامی وارد و استخدام خود را انجام دهند .نیروی انتظامی برای استخدام پلس زن در نیروی انتظامی شرایط و معدل با سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم ۱۴ را در نظر گرفته است .

متقاضیان بسیاری علاقه مند به درجه داری نیروی انتظامی دارند اما با شرایط اعلام شده و جذب نیرو در کلانتری ها و ارگان های مختلف باید شرایط بخصوصی را در نظر گرفته می شود .استخدام نیرو بستگی به جذب نیروها در بخش های مختلف نیروی انتظامی دارد .

مشاوران صدای سنجش در رابطه با بخش های مختلف نیروی انتظامی و استخدام نیروی زن اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .سایت صدای سنجش اطلاعات در مورد رشته های تحصیلی و نحوه ی ثبت نام راهنمای شما عزیزان هستند .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *