رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403

نیروی انتظامی ایران بر اساس تمکیل  کادر خود در طی دوره های مختلف اقدام به جذب نیرو می کند .انتخاب کادر خود را از بین جوانان مومن ،متعهد و تحصیل کرده در رشته های نظری انتخاب می کنند .پذیرش این دانشگاه به دو طریق انجام می شود.این دو روش تحصیل در دانشگاه افسری و یا پذیرش در مقطع درجه داری انجام می گیرد. استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 در سال های قبل با شرکت در کنکور سراسری انجام می گرفت اما در سال های جاری یک کنکور جداگانه برای ورود به دانشگاه افسری را اختصاص داده اند.

متقاضیان برای رشته های افسری باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم نظری باشند و در صورت تمایل استخدام به مقطع افسری نیروی انتظامی باید آگاهی های لازم را کسب نمایند .متقاضیان این رشته در 16 تیر ماه تا 10 مرداد 1403 می توانند به سایت گزینش مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1402

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط ثبت نام مقاطع نظری در دانشگاه افسری نیروی انتظامی

بعد از ثبت نام در برخی از دوره های افسری و متقاضیان خانم جهت شرکت و پذیرش افراد به ارگان های مختلف ارائه داده می شوند.بنابر این برای ثبت نام این آزمون نیازی به پرداخت هیچ گونه ی هزینه ی نمی باشد .برای راهنمایی ثبت نام ابتدا افراد به سایت استخدام نیروی انتظامی رفته و گزینه ی استخدام را انتخاب کنند و ثبت نام خود را برای پذیرش این دانشگاه انجام دهند.

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 با داشتن مدارک های درج شده می توانند ثبت نام خود را انجام دهند داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران،اعتقاد و التزام عملی به انجام احکام دینی ،اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی ،عدم سوء پیشینه کیفری ،عدم اعتیاد به مواد مخدر ،عدم حکومیت و محرومیت از کار های دولتی و داشتن شرایط مناسب برای افسری

استخدام دانشگاه افسری متقاضیان نیروی انتظامی 1403

افرادی که می خواهند به نیروهای افسری ملحق شوند باید در رده ی سنی 22 سال و حداکثر 27 سال باشند ،داوطلبان دارای مدرک کارشناسی رشته های کامپیوتر و برق وافراد دارای استخدام باید دارای قد 170 باشند.برخی از افراد برای استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 در الویت قرار می گیرند از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان ،نخبگان علمی ورزشی ،فعال بودن در بسیج و پلیس افتخاری .

متقاضیان توجه داشته باشند که سایت ثبت نام در زمان های تعیین شده برای شرکت در آزمون گزینش اقدام کنند تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند .نیروی انتظامی در شاخه های نیروهای مسلح قرار دارد که وظایف پلیس انتظامی را برعهده دارد.ورود به ناجا به دو روش انجام می گیرد.روش اول ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی و روش دوم گزینش ناجا می باشد.برایر تعلیم نیروهای مرد دانشگاه انتظامی امین و نیرو های زن دانشگاه انتظامی کوثر در نظر گرفته شده است .برای ثبت نام گزینش ناجا به دو روش حضوری و اینترنتی قابل ثبت نام می باشد که اطلاعات  شرایط استخدام نیروی انتظامی را از سایت کسب نمایند. استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 بیشترین متقاضی را در بین افراد مورد تحصیل قرار می گیرد.

دفترچه استخدام مقطع درجه داری

نیروی انتظامی در نظر دارد برای تامین نیروی خود و کادر اداری مرد های درجه دار را استخدام کند که مهلت ثبت نام 31 شهریور 1403 تعیین شده است. استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 افراد خاصی را در نظر گرفته و اقدام به استخدام آن ها می کند .شرایط عمومی برای داوطلبان به عبارت زیر می باشد.

اعتقاد به دین مبین اسلام ،تابعیت جمهوری اسلامی ایران ،عدم اعتیاد،داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با انجام خدمت ،عدم محرومیت از کار های دولتی ،عدم سوئپیشینه کیفری ،داشتن شرایط تحصیلی وبودن ایرانی الاصل باشد.داشتن کارت پایان خدمت برای افراد استخدام از الزامات مدارک می باشد .و حداقل معدل برای کلیه ی رشته ها 14 و قد 170 در نظر گرفته شده است .

مصاحبه دانشگاه امام صادق

ثبت نام دانشگاه امام حسین

ثبت نام دانشگاه امین نیروی انتظامی

متقاضیان مقطع کاردانی  در گروه های مختلف ریاضی ،تجربی و انسانی واجد شرایط می توانند در استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 نقش داشته باشند .یکی از دانشگاه های افسری دانشگاه امین می باشد که داوطلبان مرد در این دانشگاه می توانند به تحصیل رشته های نیروی انتظامی ادامه دهند.ثبت نام این دانشگاه به صورت غیر حضوری می باشد . پس از پایان ثبت نام با ارائه کد رهگیری می توانند با موفقیت ثبت نام خود را انجام دهدند.

داوطلبان در فرصت اول وارد سایت نیروی انتظامی می شوند و شرایط ثبت نام را مطالعه می کنند.و با داشتن شرایط ذکر شده به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام می دهد شرایط در مطالب بالا برای داوطلبان رشته ی افسری نام ببرده شده است تا متقاضیان در بخش های درجه داری وارد شوند و مدرک دانشگاه افسری و اخذ نمایند.

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 ناجا

شرایط استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 یه صورت کاملا اینترنتی می باشد و داوطلبان رشته ی افسری می توانند با شرایط ذکر شده وارد دانشگاه های افسری شوند این افراد شامل با ویژگی های سن 22 الی 27 و با قدرت بالا و انجام وزرش های مناسب برای رشته ی افسری می باشد .رشته های افسری در سال های پیش با شرکت در آزمون سراسری می توانستند وارد دانشگاه افسری شوند بر طبق بخش نامه ی جدید ودواطلبان با شرکت در آزمون گزینش به دانشگاه افسری دست پیدا می کنند .

دانشگاه افسری یکی از دانشگاه های دولتی و با مشاغل کار دولتی می باشد افراد فارغ التحصیل رشته ی افسری در بخش های مختلف و با درجه های متنوع وارد این زمینه برای کار می شوند و با داشتن حقوق و مزایا افراد متقاضی این رشته در استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 نقش مهمی را ایفا می کنند .

مشاوران صدای سنجش در رابطه با رشته های نیروی انتظامی و نحوه ی ثبت نام در این رشته اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.مشاوران صدای سنجش اطلاعات مربوطه را در سایت خود به صورت کاملا وسیع ارائه داده است تا شما عزیزان داوطلب این رشته بتوانید از تمامی شرایط مطلع شوید.مشواران صدای سنجش با راهنمایی هایی کامل برای انتخاب رشته های شما عزیزان کمک های لازم را در اختیار قرار می دهند.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.