رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

هزینه تحصیل در آلمان

هزینه تحصیل در آلمان-هزینه زندگی در آلمان

 با توجه به اینکه هزینه تحصیل در آلمان برای بسیاری از دانشجویان رایگان می باشد، نمی‌توان از مخارج زندگی در این کشور چشم پوشید.  علاقه مندان تحصیل در کشور آلمان بدانید که هزینه تحصیل در آلمان ، پایین تر از بیشتر کشور های اروپایی می باشد .علاقه مندان تحصیل درآلمان بهتر می باشد در ابتدا از هزینه تحصیل در آلمان و هزینه زندگی در آلمان باخبر گردید و سپس اقدام به عزیمت نمایید . البته لازم به ذکر است یکی از شرایط ثبت‌نام در دانشگاه‌های آلمان داشتن بیمه درمانی می باشد .اگر چه شما می‌توانید به طور رایگان در دانشگاه‌های دولتی آلمان در مقطع کارشناسی تحصیل نمایید و از خدمات حمل و نقل به صورت رایگان بهره مند شوید. اما می بایست در هر ترم برای هزینه‌های ثبت‌نام و کارهای اداری به طور معمول بسته به دانشگاه، پول پرداخت کنید. پس لازم می باشد تا درباره هزینه تحصیل در آلمان بیشتر بدانید .

شرایط تحصیل در آلمان

ضمنا کمک هزینه تحصیلی برای افراد زیر ۳۰ سال سن (و کمتر از ۳۵ برای مدرک کارشناسی ارشد) در نظر گرفته شده است . این کمک هزینه معمولا در دو بخش  ۵۰٪ آن کمک مالی دولتی و ۵۰% دیگر به عنوان یک وام بدون بهره ارائه می گردد.بدیهی است هزینه تحصیل در آلمان با کشور های دیگر متفاوت می باشد.برای اطلاع از هزینه تحصیل در آلمان و اطلاع از هزینه زندگی در آلمان به وب سایت سامانه اطلاع رسانی صدای سنجش مراجعه فرمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

اگر قصد دارید در مقطع لیسانس در دانشگاه های خصوصی پذیرش گردید  ، علاوه بر هزینه خدمات دانشجویی می بایست شهریه دانشگاه را نیز بپردازید .متقاضی دوره دکتری یا کارشناسی ارشد ، در صورتی که مقطع لیسانس را در دانشگاه های آلمان و بدون وقفه گذرانده باشد ، در مقطع دکتری یا کارشناسی ارشد نیز می تواند رایگان درس بخواند. البته مجددا می بایست هزینه خدمات دانشجویی را بپردازد.دانشجویان دکترا نیز برای هزینه‌های جانبی ثبت‌نام و کارهای اداری می بایست مبلغی را هزینه کنند.  در ابتدای امر آگاهی ازشرایط تحصیل در کشور آلمان  و هزینه تحصیل و برآورد هزینه ها  و اطلاع از واحد پول کشور آلمان برای شما که قصد دارید در کشور آلمان ادامه تحصیل دهید یک ضرورت می باشد .

 سامانه تخصصی صدای سنجش این امر را برای شما متقاضیان سهل  می سازد .

هزینه زندگی در آلمان

هزینه زندگی در آلمان در برخی مناطق آلمان گران‌تر از سایر مناطق است . برای مثال مونیخ با هزینه‌های بالا گران‌ترین شهر آلمان برای زندگی است و هزینه زندگی در آلمان به مراتب بیشتر است .آلمان در میان کشورهای اروپایی بعد از کشورهای آمریکا و ژاپن در رتبه سوم جهان  قرار دارد . بنابراین نسبت به سایر کشورها هزینه زندگی در آلمان بالاتر می رود.اجاره مسکن بزرگترین هزینه زندگی در آلمان خواهد بود. هر چند اگر در یک آپارتمان اشتراکی زندگی کنید، هزینه‌ها به مراتب پایین‌تر خواهد آمد.

برای اطلاع ازهزینه‌ تحصیل  و اطلاع از هزینه زندگی درآلمان ، وب‌سایت www.sanjeshmoshaveran.ir می‌تواند کمک خوبی باشد.

واحد پول کشور آلمان

در گذشته  واحد پول کشور آلمان رایشز مارک بود اما چندی بعد  واحد پول کشورآلمان به رایش سوم تبدیل شد. بعد از مدتی بیشتر کشور های اروپایی  و از جمله آلمان واحد پول کشور خود را به یورو تغییر دادند . امروزه در کشور آلمان  از یورو به عنوان واحد پول کشورشان استفاده می نمایند .

جهت مشاوره در زمینه هزینه تحصیل در آلمان با مشاوران صدای سنجش تماس بگیرید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

مطالب مرتبط:

دانسته های هزینه تحصیل در آمریکا

دانسته های کمک هزینه تحصیلی در آمریکا

کانال تلگرام سامانه صدای سنجش

کانال سروش سامانه صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.