رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی 1403

"<yoastmark

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی 1403 ، فرصت مناسبی برای داوطلبان و علاقمندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها می باشد .در این مقاله از جزئیات تکمیل ظرفیت ، شرایط ثبت نام  تکمیل ظرفیت ، شرایط  ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه مطلع می گردید و انتخاب رشته دلخواه و دانشگاه متناسب با رشته خود را انجام می دهید تا با بهترین انتخاب به تکمیل تحصیلات عالی خود بپردازید.

متقاضیان گرامی ، در ثبت نام تکمیل ظرفیت  ، آن دسته از رشته محل هایی که ظرفیت شان تکمیل نشده است ارائه می گردد و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام در این مرحله اقدام نمایند .  ثبت نام تکمیل ظرفیت به صورت بدون کنکور نیز ارائه می گردد و داوطلب باید  از میان رشته محل های ارائه شده ، رشته دلخواه خود را انتخاب نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نماید . داوطلبان توجه بفرمایند  که رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 1403 در مقطع کارشناسی پیوسته و رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 1403 در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد .

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 1403

در این مقاله اطلاعاتی از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور وغیرانتفاعی ومدارک مورد نیاز در اختیارتان قرار دادیم . مطالعه بفرمایید و در صورت وجود ابهام با شماره تلفن های مرکز مشاوره تحصیلی  صدای سنجش تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند .سامانه پاسخگویی صدای سنجش با کارشناسان متخصص آماده پاسخ به سوالات داوطلبان در زمینه شرایط  ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور غیرانتفاعی 1403 می باشد . برای مشاوره تحصیلی تلفنی در این خصوص تماس بگیرید .

جهت مشاوره شرایط تکمیل ظرفیت بدون کنکور غیرانتفاعی  ، با سامانه صدای سنجش در ارتباط باشید.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره شرایط ثبت نام ،  با سامانه پاسخگویی صدای سنجش تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه  غیرانتفاعی 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه  غیرانتفاعی 1403 حدودا در هفته دوم مهرماه  آغاز می گردد . داوطلبان برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت  دانشگاه پیام نور و یا  موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی ، کافیست پس از انتخاب رشته مورد نظر خود و در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه مدنظر خود مراجعه حضوری داشته باشند . داوطلبان علاقمند به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه 1403 می توانند برای مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت 1403 به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند .

همچنین علاقه مندان به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 1403 نیز می توانند جهت مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 1403 به سایت موسسه آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی مورد نظر خود مراجعه نمایند . ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 1403  از تاریخ 1403/07/10 لغایت 1403/10/30 می باشد . جهت اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور و شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس برقرار نمایید .

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی 1403

در ثبت نام تکمیل ظرفیت  غیرانتفاعی ، سوابق تحصیلی متقاضی  بررسی نمی گردد و داوطلبانی که زودتر اقدام به ثبت نام نماید ، پذیرش می گردند . متقاضیان توجه بفرمایند که جهت  ثبت نام  می بایست حداکثر تا تاریخ 30 شهریور ماه 1403 دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ( دوره چهارساله ) و یا پیش دانشگاهی و یا کاردانی ( فوق دیپلم ) باشند . بنابراین با در دست داشتن هر نوع مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی ،  برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی مجاز خواهید شد و این امکان به داوطلب داده می شود تا در مرحله تکمیل ظرفیت فقط در یک گروه آزمایشی و یک رشته محل متقاضی گردد .

 قابل ذکر است در مدرک فارغ التحصیلان عنوان بدون کنکور درج نمی گردد .

داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه  پیام نور و غیرانتفاعی 1403 مبلغ 220000 ریال ( دویست و بیست هزار ریال) بابت هزینه ثبت نام از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان پرداخت نمایند .

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی 1403

متقاضیان توجه بفرمایند بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی1403 به شرح زیر می باشد :

1) اصل و یا گواهی مدرك تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش .

2) اصل و یا گواهی مدرك تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش .

3) اصل و یا گواهی مدرك پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش .

4) گواهی اخذ مدرك كاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرك دیپلم نظام جدید كه فاقد مدرك پیش‌دانشگاهی می‌باشند .

5) اصل شناسنامه و 2 برگ كپی از صفحات آن .

6) اصل كارت ملی و 2 برگ كپی از آن .

7) شش قطعه عكس 4×3 تهیه شده در سال جاری .

8) مدرك نظام وظیفه برای برادران مشمول .

پذیرفته ‌شدگان دقت بفرمایند ، تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود را به همراه داشته باشند و به دفاتر پیشخوان خدمات دولت  مراجعه نموده و تائیدیه‌ تحصیلی      ( ارزش تحصیلی ) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود  درخواست نموده و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه نمایند . پذیرفته شدگان  توجه بفرمایید نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی ، مركز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان اعلام نمایید .

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی 1403

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش  پاسخگوی پرسش های شما پیرامون ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 1403 می باشند . تماس بگیرید .

جهت مشاوره

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

مطالب مرتبط :

 

شهریه  دانشگاه پیام نور

شهریه  دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

رشته های علمی کاربردی – بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه آزاد

رشته های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه

شماره تلفن مشاوره تحصیلی کنکور صدای سنجش

مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.