رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

 

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام نمود که براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته‌هایی که پذیرش براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد ، می رساند که کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد می توانند تا شنبه ۱۳ بهمن ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org می بایست ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت ومطالعه نمایند و سپس در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .داوطلبان در این سامانه مجاز به انتخاب یک رشته در حداکثر ۲۰ محل دانشگاهی خواهند بود و نتایج این دوره، نیمه دوم بهمن ماه اعلام خواهد گردید.

جهت مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

 

دانشگاه آزاد نیز همچون دانشگاه های علمی کاربردی ، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ، اقدام به ثبت نام بدون کنکور می نماید .ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ، به دو دسته کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تقسیم می گردد .معیار پذیرش دانشجو برای ثبت نام بدون کنکور  دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجوی بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد تغییر یافت .داوطلبین گرامی دقت بفرمایید منظور از کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد، همان مقطع فوق دیپلم می باشد . افرادی که بلافاصله پس از اخذ دیپلم قصد دارند وارد دانشگاه گردند ، می توانند در ثبت نام بدون کنکور  دانشگاه آزاد شرکت نمایند .
متقاضیانی که در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش تحصیل نموده و دیپلم گرفته اند ، بیشترین شرکت کنندگان ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند .

همچنین داوطلبینی که در رشته های ریاضی فیزیک ، تجربی و انسانی تحصیل نموده و دیپلم گرفته اند نیز می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد شرکت نمایند .

متقاضیان توجه بفرمایند درکلیه رشته محل های مقطع کاردانی دانشگاه آزاد، به صورت بدون کنکور پذیرش دانشجو انجام می گیرد .

نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد

داوطلبین پس از مطالعه دفترچه ثبت نام ، می توانید نسبت به انتخاب 20 رشته محل در مقطع کاردانی پیوسته اقدام نمایید . جهت ثبت نام آزاد ، می بایست در مهلت مقرر اطلاعات ثبت نامی را وارد سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نمایید. پس از اتمام مراحل ثبت نام بدون کنکور  دانشگاه آزاد ، رسید ثبت نام خود را دریافت و چاپ نمایید . سپس منتظر اعلام نتایج از سمت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی باشید . گروه مشاوره صدای سنجش ، ثبت نام بدون کنکور  دانشگاه آزاد را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهند .

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد محدودیت رشته دارد ، بنابراین هر کس با هر دیپلمی می تواند فقط در رشته های مرتبط با رشته دیپلم خود شرکت نماید . بر همین اساس ، داوطلب می بایست رشته انتخابی و دیپلم انتخابی خود را برای ثبت نام ،با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطابقت دهد . کارشناسان گروه مشاوره صدای سنجش ، ثبت نام بدون کنکور  داوطلبان را در رشته و شهر دلخواه خود در کمترین زمان انجام می دهند. جهت مشاوره و انجام ثبت نام تماس بگیرید .

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد

ثبت نام بدون کنکور  آزاد برای ورودی مهر ماه و همچنین بهمن ماه انجام می گیرد . جهت ورودی مهرماه، داوطلبان می بایست از مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمایند و برای ورودی بهمن ماه نیز، ثبت نام داوطلبان از آذرماه آغاز می گردد . مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد ، حدود یک ماه به طول می انجامد . متقاضیان دقت بفرمایند که حداقل یک ماه قبل از ماه های مهر و بهمن ، ثبت نام بدون کنکور آغاز می گردد و حدود یک هفته قبل از آغاز کلاس ها نیز ادامه می یابد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام بدون کنکور ، با گروه مشاوره صدای سنجش تماس تلفنی برقرار نمایید .

مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

کاربر گرامی جهت اطلاع دقیق از مراحل ثبت نام بدون کنکور  آزاد، می توانید با شماره تلفن واقع در سایت گروه مشاوره صدای سنجش تماس تلفنی برقرار نمایید و مشاوره بگیرید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مطالب مرتبط :

لیست رشته های کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی
راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد
تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد
تفاوت کاردانی پیوسته با کاردانی ناپیوسته
نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد
مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد
شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.