رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام آزمون دکتری-انتخاب رشته دکتری

 

ثبت نام آزمون دکتری-انتخاب رشته دکتری

نحوه، زمان ثبت نام و همچنین جدول رشته ها ومواد امتحان ثبت نام آزمون دكتری در سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org منتشرمی شود. با توجه به آمار به دست آمده در سال های اخیر ثبت نام کنندگان در آزمون دکتری ، می توان گفت که سطح علمی کشور در حقیقت رشد صعودی را داشته است .رقابت بین متقاضیان بر سر پذیرفته شدن درمقطع دکتری بسیار زیاد است. به دلیل ظرفیت محدود پذیرش ،پذیرفته شدن نیازمند برنامه ریزی آزمون دکتری وتسلط کامل به مطالب درسی می باشد .مانند سال گذشته ثبت نام دکتری با ثبت نام دانشگاه آزاد ادغام شده است .این موضوع سوالات زیادی برای داوطلبان ایجاد نموده است . داوطلبان شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد می بایست با دیگر داوطلبان ، در سایت سازمان سنجش ثبت نام نمایند.سعی ما بر این است که در این مقاله اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهیم .

منبع اطلاعات این مقاله اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

برای مشاوره ثبت نام آزمون دکتری و شرکت در کنکور دکتری ،جهت کسب اطلاعات با  صدای مشاورسنجش تماس بگیرید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره02166837359

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

زمان  ثبت نام آزمون دکتری

زمان ثبت نام آزمون دکتری اوایل آذر ماه می باشد . امسال نیز برای کلیه متقاضیانی که شرایط شرکت در کنکور دکتری را دارند ، امکان ثبت نام آزمون دکتری فراهم می گردد . متقاضیان می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری

 نحوه ثبت نام دکتری فقط از طریق اینترنت امکان پذیرمی باشد. کلیه متقاضیان شرکت در کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه کامل دفترچه که برای هر دو یکسان می باشد،  می توانند با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب ،کارت اعتباری آن را خریداری کرده ،هزینه ثبت نام را پرداخت نموده واقدام به ثبت نام می نمایند. در این مرحله متقاضی می بایست اطلاعات شخصی خود، همچنین گروه آزمایشی خود را در سامانه ثبت نام با دقت وارد نماید و در پایان کد رهگیری را از سامانه دریافت نموده وآن را نزد خود نگهداری نماید.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی ارشد و دكتری حرفه ای می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شركت نمایند .از مهم ترین شرایط ثبت نام دکتری ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای می باشد و در صورتی که مدارک متقاضی آماده نباشد و یا متقاضی تا پایان شهریورماه فارغ التحصیل نشوند ،اجازه شرکت در کنکور دکتری را نخواهند داشت. این تاریخ برای داوطلبانی که در رشته های نیمسال دوم پذیرفته می شوند تا پایان بهمن ماه قابل تمدید می باشد.یکی دیگر از شرایط لازم برای ثبت نام این آزمون ،متناسب بودن گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری می باشد . این نکته بدین معنا می باشد که هر داوطلب می بایست در گروه آزمایشی خود شرکت نماید البته در برخی موارد متغییر می باشد.

اگر قصد شرکت در کنکور دکتری را دارید ، برای کسب اطلاعات با  مرکز مشاوران صدای سنجش تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرش کننده آزمون دکتری

کلیه دانشگاه های سراسری و آزاد در دوره های مختلف روزانه ، نوبت دوم( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پژوهش محور، پردیس های خود گردان ،بورس اعزام به خارج از کشور وهمچنین دانشگاه آزاد ،از طریق ثبت نام  دکتری دانشجو می پذیرد . سازمان سنجش  ،امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام را در دو زمان مختلف  ، برای متقاضیان امکان پذیر می سازد .

زمان برگزاری آزمون دکتری و انتخاب رشته دکتری

زمان برگزاری آزمون دکتری  اوایل اسفند ماه و اعلام نتایج اولیه دکتری احتمالا در نیمه دوم فروردین انجام می گردد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اطلاعات دقیق آگاهی یابند . برای رسیدن به موفقیت ،استفاده از تجربیات افراد موفق توصیه می گردد.بعد از اعلام نتایج دکتری در فرودین ماه ، هر کدام از داوطلبین تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ، نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را به صورت جداگانه می بایست دریافت نمایند.روش صحیح مطالعه ،  استفاده از منابع کنکور دکتری ،نحوه انتخاب رشته دکتری ، برای اینکه داوطلب به مصاحبه دکتری  دعوت گردد از جمله مواردی است که متقاضی ثبت نام آزمون دکتری می بایست به آن توجه کافی بنماید.جهت انتخاب رشته دکتری عضو کانال زیر شوید.

 

مرکزمشاوره تحصیلی تلفنی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سئوالات ثبت نام آزمون دکتری ، داوطلبان عزیز می باشد . تماس بگیرید.

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

تماس با شماره 02166837359   از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

افزایش ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

آزمون تافل

آزمون آیلتس

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.