رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

"<yoastmark

 

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403  و همچنین جهت انتخاب رشته دلخواه خود ، می توانید با مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش  تماس گرفته و از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش بهره مند گردید  .

مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان  در زمینه انتخاب رشته  می باشد .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

اطلاع از شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

داوطلبین عزیز توجه بفرمایند که انتخاب رشته  طبق سال های گذشته به صورت جداگانه و از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org انجام می گردد .البته بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ، به اشتباه  تصورمی نمایند که با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری  ، مرحله انتخاب رشته  برای کلیه متقاضیان به صورت هماهنگ صورت می گیرد  . داوطلبین به این موضوع توجه داشته باشند که طبق سال های گذشته  انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 به صورت جداگانه انجام می گردد .

علاقمندان به ادامه تحصیل توجه بفرمایند که می بایست پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ، کارنامه خود را بررسی نموده  وسپس در صورت مجاز بودن برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 اقدام نمایند .

در ادامه به بررسی نحوه انتخاب رشته و جزئیات مربوط به آن می پردازیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکزمشاوره انتخاب رشته صدای سنجش تماس بگیرید.

انتخاب رشته کنکور

زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

در سال گذشته به علت برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به صورت جامع و هماهنگ توسط سازمان سنجش ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به بعد از اعلام نتایج اولیه موکول شد . امسال نیز احتمالا زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد طبق سال گذشته ،  بعد از اعلام نتایج اولیه و در تیر ماه انجام می گیرد .متقاضیان می بایست جهت شرکت در مرحله انتخاب رشته  ، پس از خرید شناسه و رمز اینترنتی برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . ضمنا توجه بفرمایید که کد دسترسی در انتهای کارنامه درج شده که داوطلبان بر اساس این کد می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام نمایند .

داوطلبین  پس از ورود به سامانه انتخاب رشته و درج اطلاعات مورد نیاز وهمچنین  شناسه انتخاب رشته می توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر 100 رشته محل را از بین رشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 انتخاب بنمایند .

همچنین متقاضیانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام نموده و در آزمون مربوطه شرکت نموده اند ، می توانند کد رشته محل های مربوط به رشته امتحانی دوم را نیز در بین انتخاب های خود درج نمایند .

 

شرایط شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

با توجه به  ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیانی  که در آزمون کارشناسی ارشد 1403 ثبت نام نموده و در زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1403 در جلسه آزمون حضور داشته اند ، می توانند با توجه به کارنامه اولیه خود در صورت مجاز بودن به انتخاب رشته شرکت نمایند .حتی داوطلبینی که در زمان ثبت نام  ، فقط به منظور انتخاب رشته محل های دانشگاه سراسری شرکت نموده بودند در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه در مرحله انتخاب رشته ارشد  شرکت نمایند .

 

بررسی کارنامه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

 

با توجه به این که انتخاب رشته کارشناسی ارشد بعد از اعلام نتایج انجام می گردد ، متقاضیان می توانند با توجه به رتبه و تراز کسب شده ، انتخاب های خود را  انجام دهند .داوطلبین پس از مشاهده کارنامه کارشناسی ارشد حتما به رتبه و تراز خود در هر زیر گروه توجه نموده و رشته محل های مربوط به زیرگروهی را که در آن رتبه بهتری کسب نموده اید در اولویت قرار دهید . برای تخمین زدن محدوده تراز قبولی درهر رشته محل ،رتبه قبولی آخرین نفر درهر رشته محل را ملاک عمل قرار داده و به این رتبه ها اکتفا نموده و بر اساس آن انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام می دهیم .

جهت بررسی رتبه و تراز کسب شده و انتخاب رشته دلخواه خود ، می توانید با مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش  تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش بهره مند گردید  .

مرکز مشاوره انتخاب رشته صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان عزیز می باشد .

کانال انتخاب رشته

جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منابع کنکور کارشناسی ارشد

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

افزایش ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد

ارشد پیام نور

کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.