رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

قبولی نهایی دکتری که بسیاری از داوطلبان این مقطع تحصیلی در آرزوی  آن می باشند.برای موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تلاش می نمایند نیازمند حضور قوی داوطلبان در مصاحبه دکتری می باشد . برای موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  داوطلبان باید با عزم راسخ و آمادگی کافی در این مصاحبه حضور یابند .برخی از داوطلبان  را می بینیم با اینکه در کنکور دکتری دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب نکرده اند اما  در دانشگاه خوبی قبول شده اند .در این میان رقابت بزرگی در میان  افراد  شرکت کننده در  این مقطع ایجاد نموده است . همه می خواهند پیروز این میدان باشند و کسی در فکر عقب نشینی و کنار کشیدن نمی باشد .

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

بنابراین برای موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد همه داوطلبان پر از امید به فردایی روشن چشم دوخته اند و حضور یافته اند .در نتیجه تمام کسانی است که در آزمون دکتری شرکت کرده اند میخواهند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند . داوطلبان هر گونه سوالی در این زمینه دارید با کارشناسان صدای سنجش تماس بگیرید . مشاور دهنده صدای سنجش برای مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شما را یاری می رسانند .

مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برای مشاوره در زمینه موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره02166837359

همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

داوطلبان برای مشاوره و جهت  موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و  در صورت شلوغی خطوط مجددا  تماس بگیرید .

 

 عوامل  موفقیت در مصاحبه دکتری

با توجه به اینکه داوطلبین گرامی  می بایست در روز مصاحبه آمادگی کامل داشته باشند در ابتدا باید از عوامل  موفقیت در مصاحبه دکتری  اطلاعات جامعی را دارا باشند .تلاش ما بر این است تا کمکی برای قبولی داوطلبان در مقطع دکتری بنماییم و مواردی را که در روز مصاحبه دکتری  با آن مواجه می شوند را برطرف بنماییم  و کمی از استرس قبل از مصاحبه دکتری بکاهیم تا زمانیکه دانشجو در جلسه دکتری حاضرمی شود  آگاهی پیدا کند  که با چه کسانی روبرو خواهد شد و چه سوالاتی از او خواهند پرسید و همچنین اساتیدی که از شما مصاحبه میگیرند چه کسانی هستند .

تاثیر مدرک زبان بر مصاحبه دکتری

لازم به ذکر است که علاقمندان به این مقطع تحصیلی بدانند که هر دانشگاهی روی یکی از مدارک تحصیلی  بر فرض مدرک زبان  تمرکز دارد و در دستور کار خود قرار می دهد و از دانشجویانش طلب می کند  که در این زمینه قویتر عمل نمایند از جمله دانشگاه شریف و تهران و ..و…البته این موضوع به ترتیب اولویت دانشگاه ها و همچنین  اعضای تیم مصاحبه کننده نیز بر می گردد .

 

 

نکات کلی برای موفقیت در مصاحبه دکتری

ابتدا  نکات کلی برای موفقیت در مصاحبه دکتری را مطالعه بفرمایید . سپس  چند روز قبل از روز مصاحبه  از دانشگاهی که برای مصاحبه دکتری دعوت شده اید دیدن بفرمایید .از دانشجویان دکتری پرس و جو بفرمایید  کدام یک از اساتید  امسال ظرفیت خالی دارند و می خواهند دانشجو بپذیرند.اکنون رزومه علمی اساتیدی که ظرفیتشان خالی می باشد را  بررسی نمایید تا علایق و زمینه های کاری ایشان به علایق شما نزدیک تر باشد .اکنون بهترمی باشد تا  گفتگوی  صمیمانه ای  با دانشجویان فعلی آن استاد داشته باشید و با روحیات ایشان آشنا گردید و همچنین از کم و کیف طرح سوالات ایشان باخبر شوید .

نقش استاد در مصاحبه

مثلا ممکن است یک استاد علاقمند به طرح سوالات علمی باشد . داوطلبان  لطفا نکات کلی برای موفقیت در مصاحبه دکتری  را مطالعه بفرمایید تا آمادگی بیشتری برای روز مصاحبه کسب نمایید .اکنون  به سراغ استاد مورد نظرتان بروید و گپ و گفتگویی محترمانه با ایشان داشته باشید و ضمن معرفی خود به عنوان داوطلب دکتری  از علایقتان با ایشان  صحبت کنید .

تاثیر پایان نامه کارشناسی ارشد در مصاحبه

برای اینکه استادتان دید بهتری نسبت به شما پیدا کند  تعدادی از اخرین مقالات ایشان را که   در ارتباط با موضوع پایان نامه ارشد شما باشد مطالعه نمایید و با آگاهی نزد استاد بروید . موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد شما و مباحث مربوط به آن در این مرحله بسیار مهم است . قطعا یک مصاحبه موفق تسلط کامل شما برروی پایان نامه تان را می طلبد.مقالات منتشر شده توسط شما  در رابطه با موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد در این مرحله حائض اهمیت می باشد .در این مرحله به  آمادگی کافی در زبان انگلیسی نیاز دارید . قطعا تسلط بر زبان انگلیسی  برای شما یک امتیاز محسوب می شود و  سعی تان بر این باشد که  حتما متن درک مطلب آزمون دکتری رشته خود و همچنین خلاصه چند مقاله از اخرین مقالات چاپ شده در زمینه رشته و گرایش موضوع پایان نامه خود را مطالعه نمایید .

برای موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  مرکزمشاوره کشوری  صدای سنجش شما را یاری می دهند .

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

تماس با شماره 02166837359   از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط:

ثبت نام آزمون دکتری

هزینه تحصیل در آلمان

تحصیل در انگلستان

آزمون تافل 

آزمون آیلتس

افزایش ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ارشد پیام نور

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری

آزمون دکتری

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.