رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

"<yoastmark

 

با توجه به  افزایش تعداد علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشگاه پیام نور علاوه بر کنکور کارشناسی ارشد سراسری  ، از طریق  آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز اقدام به جذب دانشجو می نماید .  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هرسال تنها یک مرتبه و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد . نوع ساختار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و همچنین معرفی منابع مشخص ، سبب شده تا بسیاری از متقاضیان علاقه مند گردند تا در این آزمون  ثبت نام نمایند .نکته مهم این است که برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توان رشته های غیر مرتبط با رشته کارشناسی را انتخاب نمود .

متقاضیان گرامی توجه بفرمایند، شرکت در این آزمون یک فرصت برای داوطلبینی می باشد که نتایج  مطلوبی در کارشناسی ارشد   کسب نکرده اند . این گروه از متقاضیان می توانند با شرکت در این آزمون ،  بار دیگر شانس خود را امتحان نمایند . امسال نیز طبق روال گذشته  ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش ، انجام می گیرد . در ادامه جزئیات مربوط  به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  ، نحوه ، زمان و شرایط ثبت نام را آورده ایم .مطالعه بفرمایید .کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش، اطلاعات جامعی دراین خصوص دارا می باشند و پاسخگوی سوالات شما داوطلبین عزیز می باشند و شما را یاری می نمایند.جهت مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور   از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس برقرار نمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام ، برای شرکت در هر آزمونی ضروری می باشد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1403  نیز ضوابط و شرایطی دارد که  به شرح زیر می باشد :

1) داشتن شرایط عمومی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

2) داشتن مدرک کارشناسی ( پیوسته یا ناپیوسته ) و یا بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت

3)  دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن  فارغ التحصیل گردند .

داوطلبین مرد ، علاوه بر داشتن شرایط اختصاصی و عمومی می بایست وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نموده و بر اساس قوانین درج شده در دفترچه ، برای ثبت نام اقدام نمایند .همچنین  تبصره هایی در خصوص متقاضیان دارای شرایط خاص از جمله داوطلبان دارای مدرک معادل و طلاب حوزه های علمیه در دفترچه ثبت نام ، در بخش شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1403  آورده شده است .

نحوه و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

با توجه به این که سازمان سنجش هر ساله با انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را به اطلاع داوطلبان می رساند توصیه کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش  این است که داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام ، اخبار و اطلاعیه های داخل سایت سنجش به نشانی sanjesh.org را پیگیری نمایند . بنابر  پیش بینی کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش ، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  طبق سال گذشته اواخر مهر ماه می باشد . بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1403 از روز یکشنبه 29 مهر ماه آغاز می گردد و تا روز یکشنبه 6 آبان ماه ادامه می یابد .

متقاضیان می بایست در زمان تعیین شده به سایت ثبت نام  ارشد فراگیر پیام نور  مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام  فراگیر پیام نور  را دانلود و مطالعه نمایند . در این دفترچه جزئیات ثبت نام ، نحوه ثبت نام ، منابع آزمون ، مدارک مورد نیاز و لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به طور کامل شرح داده شده است .  متقاضیان پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط ثبت نام  و همچنین پرداخت هزینه ثبت نام ، مجاز به ثبت نام در این مرحله می گردند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش تماس بگیرید .

مزایای ثبت نام فراگیر پیام نور 

بسیاری از داوطلبان به دلیل مزایای ثبت نام کنکور فراگیر پیام نور  ، علاقه مند به شرکت در این آزمون می باشند که برخی از این مزایا به شرح زیر می باشد :

پذیرش دانشجو در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای نیمسال دوم یعنی بهمن ماه انجام می گیرد ، به همین جهت داوطلبینی که تا این زمان فارغ التحصیلی آنها به طول انجامید نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند . در کنکور فراگیر پیام نور  ، داوطلبان می توانند بدون توجه به عنوان رشته تحصیلی کارشناسی خود در کد رشته دلخواه خود ( به جز رشته های طراحی شهری و مهندسی معماری) ثبت نام نمایند .

متقاضیان همان ابتدا و در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، 20 کد رشته محل دلخواه خود را انتخاب می نمایند . در حقیقت انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، به صورت جداگانه انجام نمی گردد .منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان دروسی می باشد که داوطلب می بایست در ترم 1 مقطع کارشناسی ارشد پاس کند . به همین جهت متقاضی با شرکت در این آزمون گویا در امتحانات پایان ترم 1 شرکت نموده است .

سوالات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، از منابع مشخصی که سازمان سنجش اعلام می نماید طراحی می گردد.

شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور   نسبت به شهریه برخی دانشگاه ها از قبیل شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی و یا کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کم تر می باشد .

مشاوره ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 

با توجه به ساختار متفاوت آزمون فراگیر پیام نور و همچنین معرفی منابع مشخص ، سبب شده تا هر ساله بسیاری از داوطلبان ، علاقه مند گردند تا در این آزمون  ثبت نام نمایند اما به دلیل ظرفیت کم پذیرش ، رقابت در میان داوطلبان بیشتر می باشد . متقاضیان جهت کسب نتایج مطلوب در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  می بایست برنامه ریزی درستی را انجام داده  تا در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  با آمادگی کامل در جلسه آزمون حاضر گردند.

قابل ذکر است داوطلبینی که رشته کارشناسی آن ها با رشته کارشناسی ارشد انتخابی مطابقت ندارد ، بنابر تشخیص گروه آموزشی مربوطه موظفند در دوره دانشجویی علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد ، حداکثر 12 واحد جبرانی از مقطع کارشناسی همان رشته را با موفقیت بگذرانند . به همین جهت توصیه می گردد که در انتخاب رشته امتحانی خود در زمان ثبت نام فراگیر پیام نور  دقت لازم را بفرمایید .

کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش

کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ،  آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ثبت نام فراگیر پیام نور  خواهند بود . جهت مشاوره ثبت نام فراگیر پیام نور  از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس برقرار نمایید و ازطریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، با کارشناسان برنامه ریزی مرکز صدای سنجش در ارتباط باشید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مطالب مرتبط :

افزایش ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ارشد پیام نور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

معرفی رشته های فراگیر پیام نور 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دکتری

هزینه تحصیل در آلمان

تحصیل در انگلستان

تحصيل در تركيه

شرایط تحصیل در کانادا

تحصیل در مالزی

تحصیل در فرانسه

آزمون تافل ( آزمون TOEFL )

آزمون آیلتس (آزمون IELTS)

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.