رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

شرایط تحصیل در فرانسه-هزینه تحصیل در فرانسه

 

کشور فرانسه  در اروپای غربی واقع شده است  و از لحاظ وسعت اولین کشور اتحادیه اروپا  می باشد . این کشور به خاطر شرایط خوب زندگی و همچنین تحصیل کم هزینه ، مقصد مناسبی برای متقاضیان تحصیل در فرانسه می باشد . بیشتر مردم فرانسه تحصیل کرده هستند .دین اکثرمردم فرانسه مسیحیت کاتولیک است . این کشور به جهت داشتن مناظر طبیعی زیبا و آثار مهم فرهنگی و تاریخی خود ، همچنین آب و هوای نسبتا خوبی که برای زندگی دارا می باشد ، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید.

در ادامه به بررسی مزایا ، شرایط ، هزینه زندگی  می پردازیم .

برای مشاوره تحصیل در فرانسه

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

مزایای تحصیل در فرانسه

تحصیل کم هزینه در دانشگاه های دولتی

دارا بودن معتبرترین دانشگاه های جهان

پرداخت کمک هزینه مسکن به کلیه دانشجویان خارجی

امکان کار دانشجویی متناسب با مقطع تحصیلی

 

شرایط تحصیل در فرانسه

یکی از گزینه های مناسب برای داوطلبانی که تمایل دارند در دانشگاه های معتبر دنیا تحصیل نمایند ، آگاهی از شرایط تحصیل   می باشد. اگر متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی هستید ، می بایست مدرک زبان فرانسه داشته باشید. لازم به ذکر است که درمقطع کارشناسی ، کلیه رشته ها به زبان فرانسه تدریس می گردد .یافتن کار دانشجویی و تحصیل در فرانسه در همه مقاطع نیازمند تسلط به زبان فرانسه می باشد و از معایب تحصیل در فرانسه است .

تحصیل در فرانسه همچون تحصیل در هرکشور دیگری قوانین و شرایط خاصی دارد .

مدت دوره کارشناسی در دانشگاه های فرانسه 3 سال است و هر دانشجوی خارجی در این مقطع می تواند در هفته  10 ساعت کار دانشجویی انجام بدهد .قابل ذکر است که اخذ ویزای تحصیل در فرانسه  برای مقطع کارشناسی کمی دشوار است و پیشنهاد می گردد اگر تمایل به تحصیل درمقطع کارشناسی در کشورهای اروپایی را دارید ، تحصیل در آلمان یا تحصیل در انگلیس را انتخاب بنمایید .

 

شرایط تحصیل در فرانسه در مقاطع ارشد و دکتری

برای تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد نیز می بایست به زبان فرانسه کاملا مسلط  باشد و داوطلبین گرامی می بایست  دارای مدرک زبان فرانسه باشند .مدت دوره کارشناسی ارشد حدودا  1 تا 2 سال به طول می انجامد و در این مدت اجازه 20 ساعت کار دانشجویی به شما داده می شود .

اگر متقاضی در مقطع دکتری هستید باید کاملا به زبان فرانسه مسلط باشید و همچنین حتما دارای مدرک زبان فرانسه باشید .مدت این دوره حدودا  3 تا 4 سال به طول می انجامد و در این مدت اجازه 20 ساعت کار دانشجویی به شما داده می شود .گفتنی است که در سال های اخیر، در بعضی از رشته های کارشناسی ارشد و دکتری دروس به زبان انگلیسی نیز تدریس می گردد .

 

هزینه تحصیل در فرانسه

هزینه تحصیل در فرانسه در دانشگاه های دولتی نسبتا رایگان می باشد البته بعضی دانشگاه ها برای تشکیل پرونده ، بیمه  ومالیات و … مبالغی در سال دریافت می نمایند    در حالیکه در دانشگاه های خصوصی از دانشجو مبالغی یورو در سال دریافت می نماید.

 

هزینه زندگی در فرانسه

هزینه زندگی و محل اقامت از موارد مهمی است که علاوه بر هزینه تحصیل دانشجو برایش مهم است و لازم است که هزینه ها را بداند. متقاضی تحصیل در فرانسه که تصمیم دارد در خوابگاه بماند می تواند از خوابگاه های دانشگاه که در محوطه دانشگاه قرار دارد و یا خوابگاه های خصوصی که قیمت هر دو مناسب است ، استفاده نماید .لازم به ذکر است اگر قصد اقامت در خوابگاه را دارید می بایست یک ماه اجاره خوابگاه را به عنوان ودیعه بپردازید . گفتنی است که فرانسه تنها کشوری است که به دانشجویان خارجی کمک هزینه مسکن می دهد و این کمک هزینه بلاعوض به دانشجو  داده می شود .

 

برای مشاوره شرایط تحصیل در فرانسه و اطلاع از هزینه تحصیل در فرانسه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش از طریق مشاوره تلفنی ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

مطالب مرتبط :

هزینه تحصیل در آلمان

تحصیل در مالزی

 تحصیل در کانادا

تحصیل در ژاپن

 تحصیل در ایتالیا

تحصیل در انگلیس

تحصیل در ترکیه

هزینه زندگی و تحصیل در آلمان

هزینه زندگی و تحصیل در انگلیس

دانسته های ضروری درباره ی هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا

دانسته های ضروری درباره ی کمک هزینه های تحصیلی در دانشگاه های آمریکا

معیارهای پذیرش دانشجوی مقطع لیسانس در دانشگاه های آمریکا

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.