رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1403

"<yoastmark

 

همانطور که می دانید طبق سال گذشته و بر اساس زمان بندی و برنامه ریزی سازمان سنجش ، کنکور کارشناسی ارشد 1403 در تاریخ  6 و 7  اردیبهشت ماه برگزارگردید . امسال نیز علاقه مندان به رشته های گروه آزمایشی علوم پایه ، فنی و مهندسی ، دامپزشکی ، کشاورزی ، علوم انسانی و هنر در این آزمون شرکت نموده و  به رقابت پرداختند . از زمان انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد ، عده ای از متقاضیان ، قبل از اعلام نتایج کنکور ،  به محاسبه درصد دروس امتحانی خود پرداختند. اکنون وقت آن است که  تمامی احتمالات به واقعیت تبدیل گردد و نتیجه نهایی  به اطلاع متقاضیان برسد . بر طبق روال سال های گذشته ، نتایج کنکور کارشناسی ارشد در دومرحله منتشر می گردد و توسط سازمان سنجش اعلام می شود .

درمرحله اول کارنامه ای حاوی اطلاعات ثبت نامی ، درصد دروس امتحانی و رتبه و تراز اکتسابی متقاضی  صادر می گردد و داوطلب پس از بررسی کارنامه خود ، وارد مرحله  انتخاب رشته کارشناسی ارشد می گردد .در مرحله دوم ، اعلام نتایج  می باشد که بر اساس آن نتایج انتخاب رشته و محل قبولی متقاضی مشخص می گردد. کاربران گرامی ، مقاله اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1403 را مطالعه بفرمایید و جهت مشاوره و رفع ابهام با کارشناسان مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس بگیرید . مشاور دهنده صدای سنجش شما را یاری  می رساند .

جهت مشاوره و اطلاع از اعلام نتایج  با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشید.داوطلبان  جهت مشاوره در زمینه  اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1403 با کارشناسان صدای سنجش تماس حاصل فرمایید . کاربر گرامی جهت مشاوره  اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1403 می توانید با شماره تماس کارشناسان صدای سنجش  تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید . کارشناسان صدای سنجش در زمینه شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات جامعی در اختیار داوطلبان گرامی  قرارمی دهند .  از طریق سیستم مشاوره تلفنی  با کارشناسان مشاوره تحصیلی صدای سنجش میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

انتخاب رشته کنکور

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1403

 

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده ، امسال زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1403 ، در اوایل خرداد ماه بود و داوطلبان در زمان تعیین شده  به سایت سازمان سنجش مراجعه نمودند و کارنامه خود را دریافت کردند. قابل ذکر است که نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1403 نیزدر شهریور ماه منتشر گردید .

مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش با کارشناسان مجرب  و از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ،  آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص  نتایج نهایی کارشناسی ارشد  و سوالات مرتبط با نتایج کارشناسی ارشد  و همچنین انتخاب رشته کارشناسی ارشد   و امور ثبت نام کارشناسی ارشد  می باشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تماس بگیرید.

 

نحوه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 

 

پس از تعیین زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد  ، متقاضیان باید  به سایت سازمان سنجش مراجعه  کرده ، نتایج آزمون را مشاهده بنمایند . سازمان سنجش  ،   سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی   را برای سهولت بیشتر ،  در سایت خود قرار داده که متقاضیان پس از وارد شدن به این سامانه  ، می توانند کلیه امور ثبت نام کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، اعلام نتایج کارشناسی ارشد و همچنین موارد دیگر را از این طریق انجام دهند . با دانستن این مطلب  ،  در زمان مقرر که نتایج  اعلام می گردد ، لینک مربوط به آن فعال شده و داوطلبین عزیز میتوانند با ورود به سامانه مذکور بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایند و ادامه مراحل ثبت نام خود را انجام دهند .

 

نحوه  دریافت نتایج کارشناسی ارشد

متقاضیان  به واسطه یکی از این روش ها که در اختیار داوطلب قرار می گیرد ،می توانند برای مشاهده کارنامه اقدام به ثبت نام نمایند .در روش اول ،  با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ، داوطلب اقدام به ثبت نام می نماید .

در روش دوم با استفاده از شماره پرونده و مشخصات فردی، ثبت نام انجام می گیرد .

چنانچه داوطلبی به شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام  دسترسی نداشته باشد، می تواند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش  برای دریافت آن اقدام نماید .

کانال انتخاب رشته

مشاوره با کارشناسان صدای سنجش 

 

داوطلبان دقت داشته باشند که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد  ، می بایست جهت انتخاب رشته  اقدام نمایند . خدمات مشاوره تحصیلی صدای سنجش با  کارشناسان مجرب مرکز،  آماده می باشند تا شما را در این مهم یاری دهند .داوطلبان گرامی ، جهت  کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره در زمینه  اعلام نتایج کارشناسی ارشد   با کارشناسان مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس حاصل فرمایید . کاربر گرامی جهت مشاوره اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد می توانید با شماره تماس کارشناسان مشاوره تحصیلی صدای سنجش  تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید . کارشناسان مشاوره تحصیلی از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ونحوه پذیرش آن اطلاعات کاملی در اختیار داوطلبان قرار می دهند .  از طریق تماس تلفنی  با کارشناسان مشاوره تحصیلی  میتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

کاربر گرامی ،  در صورت عدم برقراری ارتباط  به دلیل شلوغی خطوط  ،  مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مطالب مرتبط :

 

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

مرکز مشاوره صدای سنجش

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ارشد پیام نور

سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی

شماره تلفن مشاوره تحصیلی کنکور صدای سنجش

مشاوره تحصیلی تلفنی

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.